ساکرنت نوشت، چلسی در هفته‌ شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در زمین وستهام همشهری خود با یک گل شکست خورد. بعد از این شکست تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی چلسی بار دیگر با صحبت‌های خود حاشیه ساز شد و از تمایل خود برای پیوستن به لالیگا خبر داد.

کورتوا گفت‌: من قبلا در ‌اسپانیا بازی کرده‌ام و از شرایط بازی در لالیگا با خبر هستم. برای من آسایش همسر و فرزندانم در اولویت قرار دارد و وقتی می‌بینم که آنها دوست دارند به ‌اسپانیا برگردند، ناچارم به این تصمیم آنها احترام بگذارم چون برای من همان طور که گفته‌ام خانواده‌ نقش اهمیت بیشتری نسبت به فوتبال دارد.

او در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین، ‌اضافه کرد: باشگاه چلسی به من پیشنهاد تمدید قرارداد داده است  ولی من باید با دقت این مساله را ارزیابی کنم تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.  کسی چه می‌داند شاید تصمیم بگیرم به لالیگا برگردم. من کاری به صحبت رسانه‌ها ندارم. من کار خودم را انجام خواهم داد. اگر با چلسی تمدید کنم یعنی می‌خواهم با تمام قوا در این تیم بمانم و اگر هم به ‌اسپانیا بروم تصمیم خودم بوده است.

دروازه‌بان بلژیکی چلسی در پایان صحبت‌های خود گفت‌: من لندن را دوست دارم و چلسی در قلب من است و در حال‌ حاضر احساس خیلی خوبی در این تیم دارم ولی باشگاه و هواداران باید به من حق بدهند چون می‌خواهم تمام جوانب را در نظر بگیرم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.