هیل دراین باره نوشت: بنابر نتایج نظرسنجی &#۳۹;مدرسه هاروارد کندی&#۳۹;(Harvard Kennedy)؛ ۶۵درصد از رای دهندگان نسل جدید آمریکا که بین ۱۸ تا ۲۹ سال سن دارند، گفته اند که خواهان کنترل هر دو مجلس سنا و نمایندگان توسط دمکرات ها هستند.

بنابراین گزارش تنها ۳۳درصد از این قشر از رای دهندگان آمریکایی دراین باره نظر به جمهوریخواهان داشته اند.

&#۳۹;جان دلا ولپ&#۳۹; (John Della Volpe)مدیر موسسه نظرسنجی سیاسی مدرسه هاروارد کندی در پی انتشارروزگذشته(سه شنبه)نتایج این نظرسنجی در بیانیه ای اعلام کرد: نهادهای سیاسی آمریکا به نقطه اوج خود رسیده اند، نسل جوان اکنون بزرگترین نسل انتخاباتی در آمریکا به شمار می رود، این نظرسنجی و انتخابات محلی که دراین کشور برگزار می شود نشان از اشتیاق هرچه بیشتر آنها دارد.

وی در ادامه این بیانیه می افزاید:بر این باورم، ترسی که امروز برای آینده وجود دارد، منتهی به تغییر و اصلاحات دولت خواهد شد، تنها سوال این است که این تغییر ایا از درون و یا بیرون بدنه سنتی حزب صورت می گیرد. 

هیل نوشت: این نظرسنجی درحالی به عمل آمد که انتخابات میان دوره ای کنگره که مصادف با نیمه ریاست جمهوری دونالد ترامپ است قرار است سال آینده برگزار شود و نامزدهای دوحزب برای تصاحب کرسی های از هم اکنون به شدت در رقابت هستند.

بنابراین گزارش این نظرسنجی ازمیان دوهزار و ۳۷ جوان رای دهنده آمریکایی بین ۳۱اکتبر تا ۱۰ نوامبر برابر ۹ تا ۱۹ آبان و با خطای ۳.۰۵(سه و پنج صدم) به عمل آمد.

هر دو مجلس نمایندگان و سنای آمریکا هم اکنون تحت کنترل جمهوریخواهان قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.