دیدار دو تیم پیکان و استقلال تهران از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شده است و دو تیم در حالی به مصاف هم رفته‌اند که به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارند. پیکان پس از ۷ پیروزی پیاپی در ۲ بازی اخیر خود تنها یک امتیاز گرفته و به دنبال جبران مافات است و استقلال با شفر به دنبال بهترین رتبه ممکن در نیم فصل هستند و نتیجه این بازی کمک زیادی به آنها خواهد کرد.

 

داوران: پیام حیدری – آرمان اسعدی – سجاد طوری – سعید رحیمی مقدم 

ورزشگاه: شهدای شهر قدس 

 

کارت زرد: امیرحسین صادقی(17) پیکان

کارت قرمز: -

 

گل‌ها: -

 

ترکیب پیکان:

رحمان احمدی، ابوالفضل رزاق‌پور، سعید صادقی، علی حمودی، بختیار رحمانی، ماهان رحمانی، فراز امامعلی، مهدی مومنی و امیر روستایی

 

ترکیب استقلال تهران:

سید حسین حسینى، مجید حسینى، خسرو حیدری، امید ابراهیمى، امید نور افکن، سرور جپارف، فرشید اسماعیلى، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، روزبه چشمی و میلاد زکى‌پور.

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۰۸: شوت فوق العاده سرور جبارووف از میانه های زمین در شرایطی زده شد، که پیام نیازمند از دروازه خود خارج شده بود و با خوش شانسی دروازه بان پیکان توپ به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه ۱۱ : پیام حیدری در تصمیمی عجیب درگیری خسرو حیدری با مهاجم پیکان را پنالتی تشخیص داد، اما در مشورت با کمک خود تصمیمش عوش شد و ادامه بازی را اعلام کرد.

دقیقه ۲۰: حرکت ترکیبی بازیکنان استقلال و پاس پشت پای عالی فرشید اسماعیلی برای شهباززاده،این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرارداد که ضربه شهباززاده پس از برخورد به مدافع پیکان، برگشت داده شد.

دقیقه ۳۲: سانتر کوتاه خسرو حیدری درون محوطه جریمه  به امید ابراهیمی رسید ، که ضربه این بازیکن را نیازمند با یک دست توپ  به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۹: پاس در عمق برای کنت با اشتباه مجید حسینی در موقعیت تک به تک به این بازیکن رسید،که ضربه بی دقت مهاجم پیکان با اختلاف از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: شوت سنگین کنت از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب سیدحسین حسینی برگشت داده شد.

دقیقه ۲+۴۵: حرکت دیدنی محمد صادق بارانی از سمت راست و سانتر این بازیکن که با ضربه سرعجیب مرتضی آقاخان از بالای دروازه راهی اوت شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.