این عضو جبهه پایداری خطاب به حسن روحانی گفت: حادثه دلخراش غرب کشور، تجربه خوبی برای مردم نبود. دولت نباید با سعی و خطا عمل کند. با تجربه زلزله های رودبار و بم، چرا دولت با تاخیر در کرمانشاه حضور یافت و هلال احمر خوب عمل نکرد؟ نیروهای مسلح سپاه و ارتش و بسیج، محوریت امدادرسانی را داشتند اما شما ساده از کنار آنها گذشتید. باید تدبیر جدید کنید.

او که معتقد بود گزارش روحانی قابلیت کمی سازی نداشت، ادامه داد: فرمایشات شما لفاظی بود! شما گفتید آسیب های اجتماعی مثل طلاق و حاشیه نشینی رشد منفی داشته. با چه استدلالی این حرف را زدید؟ چه برنامه ای اجرا کردید که چنین شد؟ این آسیب ها خواب را از چشم رهبری ربوده و خانواده ها را به مرز متلاشی شدن رسانده است. اعتیاد سبب شده که خانواده ها آرزوی مرگ فرزندانشان را بکنند. در این زمینه چه کرده اید؟ کمی با مردم کمی صحبت کنید.

ذوالنور با بیان اینکه «گزارش روحانی ۱۰۰ روزه بود اما ادامه فعالیت چهارساله او بود»، خطاب به رئیس جمهور افزود: گزارش شما شبیه گزارش کسی بود که بی تجربه با مردم صحبت می کند در حالیکه شما چهار سال رئیس جمهور بوده اید! آمارهایتان درباره اشتغال متناقض است. چطور این همه اشتغال ایجاد کرده اید که محسوس نیست؟ شما ۴۰۰۰ شغلی که ایجاد کرده اید را نشان دهید! چرا آمارهایی می دهید که نه سر سفره مردم تایید می شود و نه در کل جامعه؟

نماینده قم در پایان گفت: با صداقت، تلاش و مجاهدت این بار مسئولیت را به سرمنزل مقصود برسانید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.