حسن روحانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم به منظور بررسی عملکرد ۱۰۰ روزه دولت دوازدهم،‌گفت: به تمام مردم ایران شب بخیر می‌گویم به خصوص به مردم قهرمان استان کرمانشاه که این ایام غم‌دار مصیبت و حادثه دردناکی هستند که در سایه زلزله برای آنها به وجود آمد.

وی با ابراز تقاضای رضوان رحمت برای همه درگذشتگان این حادثه خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت و مردم در کنار همدیگر بتوانند به این مردم مرزدار عزیز کمک کنند تا از این گذر سخت بتوانند عبور کنند من می‌خواهم در اینجا تشکر کنم از همه آنهایی که در این ۱۵ روز دست‌اندرکاران اعم از خود مردم کرمانشاه، نیروهای دولتی، نیروهای مسلح و همه آنهایی که به یک نحو در این حادثه غمبار به این مردم عزیز یاری رساندند.

رئیس‌جمهور بیان داشت:‌ ما زلزله ۷.۳ ریشتری در کشور در سال‌ها و دهه‌های اخیر نداشته‌ایم زلزله بسیار شدید بود و شب این زلزله واقع شد که کار را سخت‌تر می‌کند. وقتی زلزله می‌آید برق، آب و گاز و همچنین راه‌های ارتباطی با مشکلات فراوانی مواجه می‌شود.

روحانی اضافه کرد: در عین حال خود مردم به همدیگر خیلی یاری کردند و نجات‌گران و امدادگران اقدامات بسیار ارزنده‌ای را انجام دادند.

اخبار تکمیلی منتشر خواهد شد..

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.