به گزارش نامه نیوز، علیرضا بیرانوند که به خاطر مصاحبه های اخیرش مورد انتقاد پرسپولیسی ها قرار گرفته در جریان بازی با پدیده رفتارهای عجیبی داشت.

 

هواداران پرسپولیس که مدتی است رابطه خوبی با بیرانوند ندارند و او را بی تعصب می دانند در جریان بازی او را تشویق نکرده و در مقابل، اقدام به تشویق رادوشوویچ گلر ذخیره پرسپولیس و همچنین احمدرضا عابدزاده کردند.

 

بیرانوند نیز که از رفتار تماشاگران عصبانی بود در دو نوبت (یک بار در جریان بازی و یک بار هنگام ترک زمین) با "هیس" نشان دادن به هواداران جنجال ساز شد تا حدی که برخی بازیکنان مثل سید جلال حرکت او را اشتباه دانسته و برانکو نیز از تنبیه او خبر داد.

 

 

 

پرسپولیسی ها که پیش از بازی با پدیده از بازیکنان این تیم که تلاش کردند با وساطت رابطه بیرانوند با تماشاگران را بهبود بخشند، گلایه داشتند بعد از بازی موضع گیری شدیدتری علیه گلر خود انجام دادند و به بازیکنان نیز تاکید کردند که دست از حمایت بردارند.

 

گلر شماره یک تیم ملی مدتی قبل اعلام کرد با حضور او پرسپولیس بعد از سال ها قهرمان شده و اگر او و برخی بازیکنان دیگر به این تیم نمی آمدند، پرسپولیس هرگز قهرمان نمی شد که این اظهارنظر در آن مقطع باعث عصبانیت هواداران شد.

 

وی که مدعی بود تا پایان قرارداد بلندمدت خود در پرسپولیس می ماند بعد از بازی با سایپا در مورد احتمال سرباز شدنش اعلام کرد که خودش مهم تر از پرسپولیس است و باید به فکر خودش باشد که این اظهارنظر نیز خشم هواداران را در پی داشت.

 

برخی منابع خبر می دهند که این گلر در ماه گذشته تلاش زیادی کرد تا مقدمات حضورش در تراکتورسازی تبریز را فراهم کند و باید دید نیم فصل دوم عضو کدام تیم خواهد بود اما آنچه مسلم است، هواداران پرسپولیس ترجیح می دهند بیرانوند در این تیم نماند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.