به گزارش ایلنا به نقل از پلیس پایتخت، سردار حسین رحیمی با اشاره به زلزله تاسف بار استان کرمانشاه این مصیبت را تسلیت گفت و از تلاش های عقیدتی سیاسی پلیس تهران در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان تقدیر کرد.

وی از تلاش های پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها در اجرای مستمر طرح‌های رعد تشکر کرد و بیان داشت اجرای این طرح‌ها موجب افتخار و عزت پلیس تهران می‌شود.

وی افزود: اولویت کاری در کلانتری‌ها انضباط و آموزش، اطلاعات محوری و اشراف به جرائم حوزه استحفاظی و عملیات محوری و کشف جرائم است و بر اثربخشی واحدهای گشتی کلانتری‌ها در محلات به جهت ارعاب مجرمان و آرامش شهروندان تاکید کرد.

رییس پلیس پایتخت ضمن ابراز تقدیر از تلاش هاس پلیس آگاهی اظهار داشت: شهروندان به پلیس آگاهی باور دارند و این پلیس در پایتخت قادر است پیچیده ترین جرائم را کشف کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برخورد با قلیان سراها اعلام داشت: به غیر از قلیان سراهایی که مجوز قانونی دارند و قوانین و مقررات را رعایت می کنند با قلیان سراهای غیر مجاز برخورد می کنیم.

سردار رحیمی تاکید کرد: با آن دسته از قلیان سراهایی نیز که تنباکوهای اعتیاد آور عرضه می‌کنند برخورد می شود چرا که این تنباکو ها سلامت روانی و جسمی جامعه را به مخاطره می اندازند و موجب شیوع بیماری می‌شوند.

وی از اجرای طرح برخورد با صنوفی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند خبر داد و به هماهنگی های بسیار خوب پلیس و دادستان تهران و سایر مقامات قضایی اشاره کرد.

سردار رحیمی از تلاش های پلیس راهور در مدیریت ترافیکی شهر تهران و نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشفیات اخیر تشکر کرد و در پایان تاکید داشت قطعا این ماموریت ها موجب رضایتمندی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و شهروندان می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.