به گزارش ایسنا، محمدجواد حق شناس صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسه گذشته بحثی میان من و رسولی عضو دیگر شورای شهر در خصوص مباحث مختلف شهر ایجاد شد، گفت: متاسفانه دوستان دلواپس، اخباری تحت عنوان درگیری در شورا منتشر کردند.

وی با بیان اینکه گویا دوستان برداشت مناسبی از فعالیت نهادهای انتخابی همچون شورا و مجلس ندارند، گفت: در نهادهای انتخابی فضا برای بحث و حتی مناقشه وجود دارد و این در حالیست که من و رسولی رفاقت ۳۸ ساله داریم و پیگیر حقوق مردم هستیم.

به گزارش ایسنا، همچنین رسولی با اشاره به انتشار اینگونه اخبار گفت: شورای شهر پنجم باید به اینگونه گمانه‌زنی‌ها عادت کند.

وی با بیان اینکه من و حق شناس از ۲۰ سالگی با هم دوست بودیم، گفت: شورای شهر پنجم یکدست است و از انسجام و همگرایی برخوردار است اما این به معنای محروم ماندن از تضارب آراء نیست و شورای شهر پنجم شورای شیشه‌ای است و اگر رسانه‌ها سوالی در این خصوص دارند حتما سوال بپرسند و من این سخنان را برای رفع نگرانی از دلسوزان شورا بیان کردم.

به گزارش ایسنا، در جلسه گذشته محمدجواد حق شناس و رسولی در خصوص انتخاب نماینده شورای شهر در سازمان ورزش با یکدیگر بحث کرده بودند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.