به گزارش خبر ورزشی، در چنین شرایطی شنیدیم برخی بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس از کاپیتان تیم ملی خواسته‌اند به این تیم پرطرفدار پایتخت ملحق شود و حداقل به مدت نیم‌فصل در پرسپولیس توپ بزند!

این حرف شوخی است یا جدی و یا حتی تعارف نمی‌دانیم اما اشکان دژاگه پیش از این درخصوص پیوستن به پرسپولیس گفته بود: «پرسپولیس به مدیر برنامه‌های من پیشنهاد نداده است اما آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیمی مثل پرسپولیس است!»

اشکان دژاگه به درد پرسپولیس می‌خورد؟

تشخیص این مسئله با برانکوست. مردی که سابق بر این خیلی از این موضوع استقبال نمی‌کرد. او فصل گذشته محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و... را در خط میانی داشت و احساس می‌کرد حضور اشکان دژاگه ممکن است خط هافبک او را با ترافیک مواجه کند.

اما حالا وضعیت فرق می‌کند. پرسپولیس از پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی و تابستانی محروم شده و فقط می‌تواند بازیکن آزاد آن هم به شرط (بعداً توضیح می‌دهیم) خریداری کند.

اشکان دژاگه هم چنین شرایطی دارد. گرچه مدت‌ها بازی نکرده ولی کیفیت فوتبالی‌اش بر همگان روشن و مبرهن است. باتوجه به مشکلات پیش آمده برای محسن مسلمان و حتی مهدی طارمی و البته مصدومیت فرشاد احمدزاده شاید اشکان دژاگه بهترین گزینه باشد. خاصه آن که کاپیتان تیم ملی ایران قادر است در پست‌های مختلفی بازی کند.

دژاگه می‌تواند به عنوان هافبک تهاجمی پشت فوروارد یا وینگر چپ و راست بازی کند و مشکلی از این بابت ندارد. سیستم جدید فوتبال پرسپولیس و شیوه اتخاذ شده توسط برانکو نیز به راحتی به اشکان اجازه می‌دهد در این تیم جولان بدهد و مثل یک ستاره بدرخشد.

به نظر هم می‌رسد این بازیکن آمادگی داشته باشد حداقل تا پایان لیگ هفدهم (بخوانید قبل از آغاز جام جهانی روسیه) در پرسپولیس بازی کند. البته همه چیز بستگی به نظر برانکو و مسئولان باشگاه پرسپولیس دارد.

راستی فراموش نباید کرد باتوجه به اینکه اشکان دژاگه مدت‌هاست در باشگاهی توپ نزده بنابراین قیمت خرید او نیز نمی‌تواند خیلی سنگین و توسط پرسپولیس غیرممکن باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.