به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی"در حاشیه مراسم تشییع و تدفین ابوی خود گفت: زبان من توانایی تشکر از این همه محبت و قدرشناسی مردم شریف و بزرگوار شهرستان های رابر و بافت و همه مهمانانمانی که از سایر نقاط استان کرمان، خارج از استان و خارج از کشور در این مراسم حضور پیدا کرده اند را ندارد.

وی با تشکر از حضور فرماندهان نیروهای مسلح و علمای کشور برای ابراز هم دردی و حضور در این مراسم تصریح کرد: بنده کوچک همه ملت ایران هستم و نمی توانم این محبت مردم ایران را جبران کنم.

سلیمانی با تشکر از استاندار و نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: بنده فرزند دوم پدر بزرگوارم هستم و تاکنون که حدود ۶۰ سال سن دارم به یاد نمی آورم که پدرم حاج حسن سلیمانی در طول عمر نزدیک به ۱۰۰ سال خود نمازش را ترک کرده باشد و همواره ما را برای اقامه نماز صبح بیدار می کردند.

به گزارش ایسنا، مراسم ترحیم ابوی سردار حاج قاسم سلیمانی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه جاری در مسجد جامع این روستا برگزار می شود.

هم چنین مراسم ترحیمی نیز در عصر روز جمعه ۱۲ آبان ماه جاری از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در محل مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.