هنگامی که آقای دوربینی مقابل دوربین‌ها قرار می‌گیرد، از آن برای اهداف سیاسی خود سوء‌استفاده نمی‌کند حتی اگر با بی‌مهری روبه‌رو شود، باز هم مقابل دوربین چنین می‌گوید؛ از آقای قرائتی ناراحت نیستم، خیلی‌ها دوست داشتن از آب گل‌آلود ماهی بگیرن و منو در مقابل ایشون قرار بدن ولی من همیشه ایشون رو دوست دارم و خدمت ایشون ارادت دارم، من به یه شرط از ایشون حلالیت می‌طلبم! اینکه ایشون دعا بکنه من همیشه در راه اهل‌بیت(ع) باشم دعای ایشون شاید در زندگی من اثر داشته باشه، ایشون رو خیلی دوست دارم و همیشه در قلب من جا داره.» 

اما حمید بقایی مقابل دوربین‌های گوناگون ظاهر می‌شود، با زنبیل قرمز عکس می‌گیرد، پس از خروج از دادگاه با همان زنبیل قرمز به هوچی‌گری می‌پردازد و به همه ارکان نظام از قوه قضاییه گرفته تا ریاست مجلس و رئیس‌جمهور اهانت می‌کند و تهمت می‌زند. 

چنین فردی زمانی معاون رئیس‌جمهور بوده است و چقدر گذر زمان آدم‌ها را تا این اندازه تغییر می‌دهد، یا نه، باعث می‌شود برخی آدم‌ها ماهیت درونی خود را بیشتر نشان دهند. 

این سوال از حمید بقایی و البته از آقای احمدی‌نژاد مطرح است که چرا معاونش به شایعه یک سایت ضد انقلاب استناد می‌کند؟ آیا او با آن سایتی که اخبار کذب و دروغ درباره فرزند آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه منتشر کرده ارتباط دارد؟! آیا او خوراک دروغ سایت آمدنیوز را تهیه می‌کند؟ 

احمدی‌نژاد و تیم هوادار او زمانی که دولت در دست آنها بود باید به این موضوع رسیده باشند که رهبر معظم انقلاب اسلامی با هیچ مسئولی رودربایستی ندارند، طعم این بی‌رودربایستی را آقای احمدی‌نژاد چشیده است زمانی که پافشاری او برای معاون اولی مشایی باعث شد تا حکم حکومتی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صادر شود و یا زمانی که شخص احمدی‌نژاد در جریان ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری آن اقدامات را انجام داد، رهبر معظم انقلاب صراحتاً به این موضوع ورود کردند و به طور علنی آن را طرح نمودند. 

پس، اکنون هم، ایشان به عنوان رهبر انقلاب اسلامی اگر از سوی هر مسئولی یا حتی خانواده او تخلفی صورت گیرد که به آن تخلف رسیدگی نشده باشد، ایشان شخصاً ورود خواهند کرد و برخورد جدی هم انجام خواهند داد. در این واکنش هیچ شکی وجود ندارد. 

حمید بقایی معاون آقای احمدی‌نژاد به سایتی استناد می‌کند که به سرویس‌های جاسوسی غرب و رژیم اسرائیل وابسته است. 

نظام با هیچ فردی به ویژه آنهایی که مسئولیتی در کشور داشتند پدر کشتگی ندارد و البته عقد اخوت هم نبسته است، اگر تخلفی از سوی مسئولی صورت گرفته باشد، قوه قضاییه مسئول برخورد قانونی با آن فرد یا جریان است. 

آقای احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق! دوستان، اطرافیان و یاران قدیمی خود را اندکی جمع و جور کنید که ادامه این راه به بدنامی بیشتر جریان فکری شما خواهد انجامید. 

اقدام آقای حمید بقایی که روز یکشنبه گذشته با زنبیل قرمز به دادگاه رفته بود، با مضحکه خاص و عام همراه گشت، هر چند رسانه‌های ضد انقلاب خارجی و جریان سیاسی مخالف شما هم، از رفتار بقایی برای خود سوژه‌ای ساخت تا در شرایطی که توافق هسته‌ای در حساس‌ترین زمان خود قرار دارد، زنبیل قرمز بقایی مهمترین گزارش روزنامه‌های طیف خاص سیاسی شود. 

در کنار این اقدام اضافه کنید بی‌توجهی رسانه‌های طیف خاص و حامی دولت به اوضاع اقتصادی کشور و مردمی که میلیاردها تومان از چند موسسه اعتباری طلب دارند. 

در هر حال در شأن فردی که پیش از این در نظام اسلامی مسئولیت داشته است نیست که رفتارهایی از او سر بزند غیرمعقول و غیرمنطقی، حداقل می‌توانید مرام و معرفت را از آقای دوربینی یاد بگیرید! مردم مقایسه می‌کنند رفتار بقایی را با آقای دوربینی.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.