غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با ایسنا درباره معرفی رضا اردکانیان به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو به مجلس، گفت: ایشان فردی کارشناس هست، همچنان که آقای بیطرف هم همین‌طور بود اما آقای بیطرف نتوانست دغدغه مجلس را برطرف کند و به همین دلیل رای نیاورد ولی فکر می‌کنم آقای اردکانیان با توجه به سوابق بین‌المللی و تجربه آقای بیطرف در جلسات این هفته با نمایندگان مواضع فنی خود را مشخص کند و اگر دغدغه‌ای هست آن را رفع کند.

وی با بیان اینکه «اردکانیان از نظر فنی، سیاسی و اقتصادی نقصی ندارد» افزود: در مورد رای عدم اعتماد مجلس به آقای بیطرف ما ۲۰ درصد و خود ایشان ۸۰ درصد نقش داشت. ایشان تلاش نکرد با دیدگاه‌هایش مجلس را قانع کند و نطقش هم نقشی در تحریک مجلس نداشت و طبیعتا مجلس به ایشان رای نداد اما به نظرم آقای اردکانیان تجربه آقای بیطرف را می‌بیند.

نماینده مردم گچساران در مجلس درباره وزیر پیشنهادی علوم نیز گفت: من شناخت زیادی نسبت به آقای غلامی ندارم و مجلس به جز برخی افراد کلا ایشان را نمی‌شناسد، لذا ایشان باید برای نمایندگان مواضعش را شفاف کند چرا که وزارت علوم یک وزارتخانه تاثیرگذار است و جامعه روی آن حساسیت زیادی دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.