او در گفت‌وگو با «ایسنا» گفت: از اصلاح رویه‌ها استقبال می‌کنیم، ولی اگر بیش از این اصرار بر قلب و کتمان مطالب و جعل خبرهای غیرواقعی برای تبرئه برخوردهای زشت یا احیانا خودسرانه در مقابل افکار عمومی باشد، به‌رغم ‌میل‌ باطنی و سعه صدر و صبوری‌ که ایشان در قبال این برخوردها و حرکات دارند و تاکنون نخواسته‌اند با دامن زدن به آنها، هزینه‌ای برای نظام ایجاد کنند، مجبوریم اطلاع‌رسانی کنیم. روز گذشته خبرگزاری مهر به نقل از یک منبع آگاه تاکید کرد محدودیت جدیدی اعمال نشده است و کماکان بر اساس مصوبات شورای‌عالی امنیت ملی اقدام می‌شود. همزمان  به گزارش «ایسنا» علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس در یادداشتی با عنوان «چرا ایجاد محدودیت»، به ایجاد محدودیت‌های جدید برای رئیس دولت اصلاحات اعتراض کرد.  مطهری گفت: در شرایطی که افکار عمومی جامعه مخالف ادامه حصر است، ایجاد حصر دیگر جای تاسف دارد.

 در همین حال محسنی‌اژه‌ای، سخنگوی قوه‌قضائیه اعلام‌نظر نسبت به صحت ایجاد محدودیت تازه برای رئیس دولت اصلاحات را به نشست خبری روز یکشنبه موکول کرد.

 ازسوی دیگر به گزارش خبرگزاری فارس، در پی انتشار شایعاتی مبنی‌بر اعمال محدودیت‌های جدید علیه رئیس دولت اصلاحات، حجت‌الاسلام عبداللهی دادستان ویژه روحانیت استان تهران اعلام کرد: هیچ محدودیت جدیدی درباره نامبرده اعمال نشده است. وی در ادامه افزود: اقدامات پیشگیرانه‌ای که تاکنون انجام شده، براساس مصوبه دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی بوده است.