به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ محمود حافظی در بندرلنگه از کشف بیش از یک‌ تن مواد مخدر در روستای حمیران بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه خبر داد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر محموله بزرگ موادمخدر در سواحل روستای حمیران توسط عده‌ای از قاچاقچیان و انتقال مواد به خارج از بندرلنگه،  با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی جهت بررسی موضوع در این محور اقدام به گشت‌زنی نموده که مشخص گردید محموله بزرگ موادمخدر در حوالی ساحل دپو گردیده و دو نفر به عنوان نگهبان‌ مسلح گمارده شده‌اند.

حافظی گفت: پس از حضور مأموران، نگهبانان متوجه آنان شدند که بلافاصله اقدام به تیراندازی به سوی ماموران نمودند ولی ماموران با شیوه و شگرد خاص پلیسی محل دپوی مواد را شناسایی و کشف می‌نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه بیان داشت: در بازرسی از محل مذکور مقدار ۱۰۱۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید که در این رابطه دونفر متهم دستگیر و محموله مکشوفه جهت مراحل قانونی و تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه بامواد مخدر دلالت داده شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.