به گزارش مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه «سی بی اس» اعلام کرد که اگر توافق هسته ایِ ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) موسوم به «برجام» به شکل کنونی باقی بماند، ایران در عرض ۱۰ سال به زرادخانه هسته ای دست خواهد یافت. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون اشاره به ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران در این مصاحبه گفت که وی قصد دارد از این رویداد جلوگیری کند!

وی در ادامه مدعی شد که دونالد ترامپ (جمعه گذشته) تصمیم شجاعانه و درستی برای جهان درباره ایران گرفته است.

«بنیامین نتانیاهو» افزود: ترامپ به درستی گفته است که یا توافق باید ترمیم شود یا حذف گردد؛ پس یا آن را تغییر دهید یا لغو کنید. اگر متحدان اروپایی خواستار حفظ توافق هستند، باید همکاری با آمریکا را در راستای اصلاح اشکالات آن آغاز کنند و این فرصتی است که رئیس جمهور ترامپ برای آنها به وجود آورده است.

وی بدون اشاره به زرادخانه هسته ای این رژیم گفت: بزرگترین خطر توافق این نیست که ایران برجام را نقض کند؛ بلکه این است که آن را (به شکل کنونی) حفظ کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با استقبال از تصمیم رئیس‌ جمهور آمریکا برای وضع تحریم‌ علیه سپاه پاسداران نیز مدعی شد: بازوی اصلی ایران در رواج تروریسم در سراسر جهان و به طور قطع گسترش تهاجم در سراسر خاورمیانه سپاه است و لذا این تصمیم صحیح بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.