سردار سرتیپ عبادالله عبدالهی روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه فولاد میانه در گفت و گو با ایرنا افزود: آنچه برای ما مهم است وحدت و یکپارچگی کشور و توجه به فرامین رهبری و وصیت های امام راحل (ره) به ویژه در بحث اشتغال است.
وی با بیان اینکه دشمنان و آمریکا می خواهند از طریق اقتصاد به ما ضربه بزنند گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی می توان در مقابل آنها ایستاد.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم کردن کشور درمقابل تهدیدهای دشمنان و نیازهای کشور بوده و باید مقاومت و توانمندی خود را بیشتر کنیم.
وی کارخانه فولاد میانه را نمونه بارز مبارزه و مقاومت در برابر امریکا اعلام کرد و گفت: همان طور که در دفاع مقدس محکم در برابر دنیا ایستادیم در زمان کنونی نیز خواهیم ایستاد.
واحد تولید آهن اسفنجی فولاد میانه به عنوان یکی از طرح های توسعه این مجتمع با ظرفیت تولیدی ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال ایجاد شده است. 
این طرح توسعه شامل سه بخش احیا، ذوب و نورد است که بخش احیای مستقیم در قالب پروژه کارخانه تولید آهن اسفنجی میانه، از طرف سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) واگذار شد و موسسه عاشورای گروه تخصصی کربلا به صورت «مهندسی، تأمین کالا و ساخت» (EPC) این پروژه را اجرا کرد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.