به گزارش ایسنا، آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به رخدادهای شب گذشته گفت: ماهیت استکبار، هرزگی، فساد، جنایت و دروغ‌پردازی است که با همکاری صهیونسیم و آل‌سعود خبیث چنین پرونده سازی‌هایی را برای ایران دنبال می‌کنند . 

وی با تاکید بر مسئولیت سنگین قوای سه گانه در شرایط کنونی و همچنین صدا و سیما که با قدرت باید حقوق حقه ملت ایران را دنبال کند، بیان کرد: سازمان صدا و سیما باید ماهیت پلید استکبار جهانی را معرفی کند و خیانت‌های آنان در منطقه را نشان دهد تا آنان علیرغم داشتن پرونده‌های ننگین، این چنین اجازه هتاکی و پرونده‌سازی علیه ایران را به خود ندهند . 

امام جمعه اراک تصریح کرد: استکبار جهانی با وجود توطئه‌های بسیار در سال‌های گذشته همچنان رویه قبل و حمایت از داعش، وهابیت و آل‌سعود را در پیش گرفته‌اند و جمهوری اسلامی مظلوم را این چنین در جهان معرفی می‌کند، در حالی که هویت این کشورهای استکباری هویتی مزدورانه، جنایتکارانه و آدم‌کش است و در این میسر سازمان صدا و سیما وظیفه سنگینی در دفاع از مواضع شهدا، ملت، سپاه پاسداران و قوای سه گانه در حوزه برجام دارند و باید ماهیت این کوردلان را افشا کنند. 

وی با تاکید بر اینکه جوانان نباید تحت تاثیر دروغ پراکنی‌ها قرار گیرند، تصریح کرد: شاهد برخی رفتارها در این خصوص هستیم ولی در هر صورت و علیرغم اینگونه اقدامات باید رسالت خود را به انجام برساند. 

دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: صداوسیمای استان مرکزی با سلامت نفس رسالت خود را به انجام رساند و بواسطه عملکرد و پیشرفت‌های خود نمره قابل قبولی دریافت می‌کند، امید است مدیرکل جدید صداوسیمای استان مرکزی نیز عملکرد قابل قبولی از خود بر جای بگذارد و فرهنگ دینی را تعمیق بیشتری ببخشد. 

وی با اشاره به اقداماتی که تا به امروز در حوزه های مختلف با محوریت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی انجام شده است، گفت: طرح توسعه بیمارستان آیت‌الله خوانساری یک گنج ارزشمند در استان مرکزی است که جهت تکمیل این مرکز درمانی ویژه بیماران سرطانی تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به ارتقای کمی و کیفی حوزه‌های علمیه ویژه خواهران و برادران و مدارس امین اشاره کرد و افزود: چهار پروژه به صورت موازی در حال پیگیری است و در کنار آن نیز توسعه مدارس و حوزه‌های علمیه در کلیه شهرهای استان مرکزی مصوب شده است. 

وی مدرسه علیمه خاتم‌الانبیا را پایگاهی با عظمت برای کشور و جهان تشیع دانست و گفت: فاز اول این مدرسه در ۳۰ هزار مترمربع آماده شده و دارای ۴۸ واحد مسکونی است، همچنین توسعه مدارس امین نیز در دستور کار است و تا به امروز هزار مدرسه در استان مرکزی به عنوان مدارس امین(حضور روحانی برای اقامه نماز و پاسخگویی به سوالات) فعالیت دارند که سال گذشته رتبه سوم کشور را پس از خراسان و قم در این بخش به خود اختصاص دادیم و امید است که امسال رتبه نخست کشور را کسب کنیم. 

دری‌نجف آبادی با بیان اینکه برای انجام این فعالیت‌های فرهنگی و دینی در استان مرکزی صداوسیما به عنوان بازوی توانمند در کنار ما بود که جای تقدیر دارد، گفت: صداوسیما باید نسبت به  افزایش آگاهی مردم و حمایت از مردم مظلوم سوریه، عراق، لیبی و ... تلاش کند و با ایجاد اتاق فکر قوی و افکار اثربخش و منطقی مسائل را دنبال کند. 

به گزارش ایسنا، در این آیین حمید قربانی‌جم تکریم و امیرهوشنگ آذردشتی به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای استان مرکزی معارفه شد. 

قربانی‌جم به عنوان مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی انتخاب شده است.   

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.