به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در یکی از روستاهای محروم استان مرکزی از فعالیت های بسیج سازندگی که در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم و دورافتاده مشغول خدمت رسانی هستند بازدید کرد.

 

سرلشکر موسوی در این بازدید ضمن بیان خداقوت و خسته نباشید به بسیجیان جهادگری که با حضور پرتلاش خود در مناطق محروم، خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه می‌دهند، اظهار کرد: ما همانقدر که در مقابل استکبار و نظام سلطه ایستاده و آنها را به زانو در آورده ایم؛ در این حوزه نیز باید با انگیزه، همت و تلاش ویژه در مسیر محرومیت زدایی به عنوان یکی از اولویت های نظام مقدس اسلامی به صورت جهادی گام برداریم.

 

وی گفت: من هم دوست داشتم اگر فرمانده ارتش نبودم همچون شما بسیجیان جهادگر در این حرکت ارزشمند که موجب رضایت و خوشحالی مقام معظم رهبری است، حضور داشته باشم؛ چراکه کاری که شما انجام می دهید همچون جهاد سالهای دفاع مقدس است و اگر ارزش آن بیشتر نباشد، بدون شک کمتر نخواهد بود.

 

سرلشکر موسوی تصریح کرد: ما هم در ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حرکت جهادی به قدر توفیق و بضاعت خود، همانگونه که در مناطق محروم و دورافتاده مرزی از جمله سواحل مکران اقدامات امدادی، درمانی، مردم یاری و محرومیت زدایی بسیاری انجام داده و می دهیم؛ در امر حمایت از اردوهای جهادی بسیج نیز همراهی و پشتیبانی لازم را انجام خواهیم داد.

 

در بازدید فرمانده کل ارتش از روستای محروم اسماعیل آباد کوچکلو که در مرز پنج استان مرکزی، تهران، البرز، قم و قزوین واقع شده است؛ سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج، سردار کریمی، فرمانده سپاه استان مرکزی، سردار غلامی، رئیس بسیج سازندگی کشور و تعدادی از فرماندهان و مسئولان نیروهای تابعه آجا نیز حضور داشتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.