به گزارش ایسنا، همایون یوسفی گفت: امروز با مدیرعامل موسسه ملل و بانک مرکزی جلسه‌ای برگزار کردیم و در خصوص این‌که سقف پرداخت‌ها به سپرده گذاران افزایش قابل توجهی پیدا کند پیگیری‌هایی انجام گرفت تا جمعیت زیادی بتوانند به پول و سپرده خود دست پیدا کنند.

 

وی افزود: بر روی نحوه پرداخت‌ها و همچنین سقف پرداختی در نظر گرفته شده، به عنوان نماینده مردم صحبت‌هایی با مدیرعامل موسسه ملل و مدیران بانک مرکزی انجام گرفت و قرار است که به زودی از طریق موسسه ملل اطلاعیه رسمی صادر شود تا حدود زیادی مشکل سپرده‌گذاران حل شود.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آخرین صحبت‌هایی که امروز با مدیران بانک مرکزی و مدیران موسسه ملل انجام گرفت، قرار است جلسات برگزار شده در این زمینه فردا و پس فردا نیز ادامه پیدا کند تا شاهد حل مشکلات مردم باشیم. در این زمینه نتایج مشخص شده جلسات از طریق اطلاعیه رسمی موسسه ملل اعلام خواهد شد.

 

یوسفی ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا سقف پرداخت‌ها و جدول زمان بندی مشخص شود تا تعداد بیشتری از مردم به پولشان برسند.

 

وی گفت: این کار یک کار بزرگ و زمان‌بر است و حل آن به صورت یکجا و یکدفعه ممکن نخواهد بود اما امیدواریم با پیش بینی‌هایی که انجام شده، در اطلاعیه جدیدی که از سوی موسسه ملل صادر خواهد شد، نظر بیشتر مردم و سپرده گذاران به طور ویژه‌ای جلب شود.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیگیر آن هستیم تا باقی مشکلات و مسایل این موسسه و سپرده‌گذاران نیز در مراحل بعدی حل شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.