به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز به دنبال نخستین بارش باران پاییزی جاده‌ها هم لغزنده شد تا نگرانی از تصادف در محورهای مواصلاتی استان بالا بگیرد.

پس از باران پاییزی و لغزنده شدن جاده‌ها خبر تصادف‌های زنجیره‌ای به رسم هرسال در آزادراه قزوین – کرج و سایر محورهای مواصلاتی استان روی خروجی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری رفت، خبری که متأسفانه از کشته شدن دو تن و زخمی شدن ۳۳ نفر حکایت داشت.

اما شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که یکی از کشته‌شدگان حامد ژاله پیشکسوت دوچرخه‌سواری استان قزوین باشد.

ژاله که مطابق همیشه و همانند سایر رکابزنان استان و کشور برای تمرین دل به جاده زده بود، حوالی ظهر نمی‌دانست که شاید آخرین رکاب‌های زندگی خود در دل جاده می‌زند.

ژاله که از پیشکسوتان دوچرخه‌سواری استان قزوین محسوب می‌شود، همانند سایر دوچرخه‌سواران تنها با اندیشه حضوری قدرتمند پا در رکاب جاده‌های پرخطر زده بود تا بتواند با چرخش رکاب دوچرخه در مسابقات قهرمانی کشور که حکم انتخابی رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان جهان را داشت، بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارد، اتفاقی که هرگز رخ نداد و مرگ چرخ زندگی وی را متوقف کرد.

این دوچرخه‌سوار پیشکسوت که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان کشور آماده می‌کرد، در حال تمرین در آزادراه قزوین - کرج بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با وی جان خود را از دست داد.

نایب رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به جان باختن حامد ژاله دوچرخه‌سوار استان اظهار داشت: متأسفانه این حادثه ظهر امروز در پی چند فقره تصادف زنجیره‌ای رخ داد.

حیدری افزود: متأسفانه امروز یک دستگاه پراید با ژاله در حالی که در محور قزوین – کرج در حال تمرین بود برخورد کرد که همین مسئله موجب شد تا وی جان خود را دست بدهد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه ورزشکاران رشته ورزشی دوچرخه‌سواری از نبود یک پیست مناسب به ویژه در بخش جاده رنج می‌برند، عنوان کرد: ورزشکاران برای آماده بودن برای شرکت در مسابقات مجبور می‌شوند دل به جاده‌های خطرناک و شلوغ بزنند.

گفتنی است، حامد ژاله این پیشکسوت دوچرخه‌سواری استان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی پیشکوستان کشور آماده می‌کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.