اما در بررسی تایم‌فریم ماهانه شاخص درحال تشکیل الگوی پرچم است که می‌تواند انتظار رشد به اندازه دسته پرچم یعنی محدوده ۲۶۰هزار واحد رشد کند. با نتیجه‌گیری تایم فریم‌های مختلف کوتاه‌، مدتی می‌توان انتظار بیست الی سی درصدی داشته باشیم و تایم فریم هفتگی نشان از یک الگوی کف دو قلو بسیار زیبا و یک رشد ۶۰درصد را تجربه کند. در بررسی تایم فریم ماهانه می‌توان بازده ۱۵۰درصدی را متصور شد. در نتیجه گروه دارویی باتوجه به اخبار خوب تولید واکسن کرونا در برخی شرکت‌ها می‌توان انتظار رشد را داشت. پیشنهاد می‌شود در این گروه سرمایه‌گذاری بلندمدت را دنبال کرد.

دفرا

شرکت فرآورده‌های تزریقی ایران در تایم فریم هفتگی الگویی مشکوک به الگو کف دوقلو دارد. اگر به محدوده ۲۳۰۰تومان واکنش نشان دهد، باتوجه به تحلیل شاخص در تایم فریم‌های مختلف احتمالا این شرکت سودآوری خوبی دارد و تا محدوده ۴هزار تومان رشد کند.

داوه

شرکت داروسازی آوه سینا با ریزش‌های زیادی که داشت خود را به مرحله ناحیه حمایتی رساند و با برخورد به ناحیه حمایتی می‌تواند تا محدوده ۳۷۰۰تومان رشد خوبی را تجربه کند و سود خوبی را نصیب سهامداران خود کند.

دعبید

شرکت داروسازی دکتر عبیدی با ریزش شارپی که تجربه کرد، خود را به ناحیه مهمی رسانده است. به نظر می‌رسد محدوده ۲هزار تومان محدوده مهمی برای سهم باشد و بتوان از این محدوده برگشت خوبی را تجربه کرد.