این اتفاق رقم نخورد و با آغاز مجدد اصلاح، ۲۷ درصد از بازدهی ایجاد شده را از سهامداران این گروه پس گرفت.  بررسی نموداری نشان می‌دهد محدوده فعلی که شاخص بیمه قرار گرفته، محدوده حمایتی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه آن‌که همزمان تلاقی محدوده فیبوناچی اصلاحی ۶۲درصد روند قبلی و ۱۶۲ درصد اکسپنشن در فاز مینوری است.  نکته دیگر نمودار، واگرایی مثبت شکل گرفته در تایم فریم پایین است و باتوجه به اشل کوتاه‌مدتی آن به‌نظر می‌رسد برگشت‌های احتمالی موقتی بوده که صرفا می‌تواند یک نوسان کوتاه‌مدت را رقم بزند. با توجه به ورود کندل‌ها به محدوده کانال پایینی برگشت‌ها به سمت کانال می‌تواند به‌عنوان محدوده مقاومتی عمل کرده و مانع از رشد بیشتر شود. اما در صورت رشد بیشتر محدوده فیبوناچی، ۸۴۷۰۰ واحد مقاومت بعدی شاخص بیمه خواهد بود.

بیمه سینا (با نماد وسین)

بیمه سینا با اصلاح زیگزاگی صورت گرفته در حال ساخت الگوی AB=CD معکوس در محدوده کف کانال فرضی خود است. محدوده ۱۷۱۰ تومان محدوده PRZ است که به‌عنوان قیمت تکمیل این الگو می‌توان در نظر گرفت.  ضمن اینکه در این محدوده الگوی هارمونیک شارک نیز شکل گرفته که حمایت مورد نظر را مستحکم تر می‌کند. در صورت رشد، محدوده ۲۱۰۰، ۲۲۵۰ و ۲۶۵۰ تومان مقاومت‌های پیش روی این نماد خواهند بود.

بیمه آرمان(با نماد آرمان)

بیمه آرمان از جمله سهم‌های بازار است که در شدیدترین اصلاح‌های بازار بیش از ۱۵ درصد اصلاح شده و برای سهامداران خود بازدهی کاملا مناسبی را فراهم کرده است. در حال حاضر این نماد در یک ساختار الیوتی ۵ موجی و در موج ۵ خود قرار دارد. هدف اول برای موج ۵ قیمت ۱۲۲۰ تومان است که در صورت عبور از این محدوده ۱۴۵۰ تومان هدف بعدی خواهد بود.