سناریو اول با توجه به سهم‌های این گروه محتمل‌تر است. اما اگر این شاخص را از تایم‌فریم دیگری بررسی کنیم‌، به موارد جالبی خواهیم رسید.  شاخص واسطه‌گری مالی  در ناحیه فیبو ۵۰درصد وارد یک روند ساید‌گونه شده است که در حال قدرت‌گیری برای رشد دوباره است. ‌در این ناحیه فعلا سیگنال خریدی داده نشده است اما می‌توان به روند میان‌مدت این گروه امیدوار بود. اما در تایم‌فریم ماهانه اگر بخواهیم بلند‌مدت‌تر به این شاخص نگاه کنیم این شاخص در ناحیه فیبو ۶۱ برگشت زده و در حال‌حاضر در حال حرکت به سقف است. در یک نگاه کلی به  این گروه‌ می‌توانیم بگوییم این گروه در میان‌مدت رشد خواهد کرد.

ولیز

پس از ریزش سنگین ۷۵‌درصدی در محدوده ۱۰۰۰ تومان آرام گرفت. در صورت شکست محدوده هزار و ۵۰ تومان می‌توانیم بگوییم که روند نماد تغییر کرده و احتمال رشد تا محدوده ۲‌هزار و ۲۰۰ تومان را دارد.  با توجه به شرایط فعلی نماد، ‌احتمال  صعود بیشتر از نزول است.

وملت

روند کلی نماد صعودی‌ است و در محدوده حمایتی ۴۰۰ تومان قرار دارد.  باید منتظر سیگنال در همین محدوده باشیم. در صورتی‌که سیگنالی داده شود احتمال رشد تا ۵۵۰‌،‌ ۶۵۰ و در صورت عبور از این محدوده می‌توانیم شاهد رشد تا سقف تاریخی باشیم.

ولصنم  

به‌تازگی روند نزولی خودش را شکسته و تغییر روند داده است‌ و ‌در حال‌حاضر در محدوده حمایتی هزار تومان قرار دارد. در نظر بگیرید این عدد از لحاظ روانی حمایت مهمی محسوب می‌شود و در همان محدوده یک الگوی Inside Bar شکل گرفته که در صورت شکست رو‌به‌بالا می‌تواند تا محدوده هزار و ۸۵۰ تومان رشد داشته باشد.