گروه بین‌الملل- یک وب سایت خبری فلسطینی به نقل از گزارش روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۵ میلادی قرار است بیشترین بودجه نظامی‌اش را دریافت کند. به گزارش «ایسنا»، روزنامه «اسرائیل هیوم» پیشتر در گزارشی نوشت، نیروهای نظامی اسرائیل خواستار بودجه‌ای بیش از ۱۵ میلیارد دلار برای سال ۲۰۱۵ شده‌اند.

این روزنامه افزود: اسرائیل کمیته‌ای را تشکیل داده است تا بودجه نظامی برای سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۵ میلادی و همچنین بودجه‌ واقعی نظامی برای سال ۲۰۱۵ میلادی را تعیین کند.

براساس گزارش وب سایت الرساله، روزنامه اسرائیل هیوم به نقل از منابع آگاه و نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و حزب لیکود تحت رهبری وی که کنترل وزارت دارایی را به عهده دارد، نوشت، ارتش اسرائیل احتمالا در سال ۲۰۱۵ میلادی ۵‌/‌۱۷ میلیارد دلار بودجه دریافت خواهد کرد. این روزنامه همچنین اشاره کرد که این کمیته که برای تعیین بودجه نظامی تشکیل شده قرار است نخستین نشست خود را در اواخر ماه‌جاری میلادی برگزار کند و بررسی‌ها درخصوص بودجه نظامی پیشنهادی برای سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۵ میلادی را آغاز کند و پیشنهادهای خود را در دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی بر مبنای نیازهای نیروهای نظامی و تهدیدهای قابل پیش‌بینی مطرح خواهد کرد.

اما پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که بودجه نظامی در سال‌های آتی کاهش خواهد یافت.