گروه بین‌الملل- گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که همسر رهبر کره‌شمالی برای بار دوم باردار شده است. به گزارش «ایسنا»، اخیرا همسر کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی در شرایطی در انظار عمومی ظاهر شد که همان لباس مخصوص بارداری را که سابق بر این در سال ۲۰۱۲ هنگام تجربه نخستین بارداری خود پوشیده بود، برتن داشته است. اخیرا یک تصویر از ری سول ‌جو، همسر رهبر کره‌شمالی در صفحه اول روزنامه دولتی «رودونگ سینمون» کره‌شمالی منتشر شده که او را با لباس گشاد مخصوص بارداری و همراه با اضافه وزن نشان داده است. توشی میتسو شیگه مورا، استاد دانشگاه واسیدا در شهر توکیو که یکی از مقامات مسوول امور کره‌شمالی است، به روزنامه دیلی تلگراف گفت: شایعاتی وجود دارد که ری سوی جو چند هفته است که دوباره باردار شده است.

وی گفت: «این تعجب برانگیز نیست؛ چون که کیم جونگ اون برای جانشینی خود نیاز به یک پسر دارد. این کاملا غیرممکن است که یک دختر بتواند جای رهبر کره‌شمالی را بگیرد. بنابراین همسر کیم جونگ اون باید یک پسر به دنیا بیاورد».

گفته شده است که کیم جونگ اون علاوه‌بر دختری که از ری سول جو دارد، یک دختر دیگر نیز از یک زن دیگر دارد که در سال ۲۰۱۰ به دنیا آمده است. سابق بر این تولد دختر کیم جونگ اون در سال ۲۰۱۲ منجر به افزایش چشمگیر واردات کالاهای مخصوص نوزاد از آلمان و سوئیس به کره‌شمالی شد.