فارس- جنگنده‌های اسرائیل در ساعات اولیه دیروز یک مقر نگهبانی نیروی اجرایی وابسته به وزارت امور داخلی فلسطین را در نزدیکی منزل اسماعیل هنیه نخست وزیر فلسطین در شهر غزه هدف قرار دادند.

جنگنده‌های اسرائیلی در جدیدترین حملات خود یک مرکز نیروی اجرایی را در مربع امنیتی در اطراف منزل اسماعیل هنیه هدف حملات خود قرار دادند. سخنگوی ارتش اسرائیل با تائید این حمله گفت منزل اسماعیل هنیه هدف این حمله نبوده است. به گفته این سخنگو، در این حمله یک تاسیسات وابسته به حماس در اردوگاه پناهندگان الشاطی در غرب شهر غزه هدف قرار گرفته است. رژیم صهیونیستی پیش از این تهدید کرده بود اعضای کادر رهبری سیاسی دولت فلسطین به رهبری حماس از جمله نخست‌وزیر فلسطین را هدف قرار خواهد داد.

عمیر پرتز، وزیر دفاع اسرائیل تهدید کرد: اگر فشارهای بین‌المللی برای توقف حملات موشکی حماس افزایش نیابد، نخست‌وزیر فلسطین را ترور کرده و به غزه حمله زمینی می‌کنیم.

این در حالی است که سامی ابوزهری یکی از مسوولان حماس گفت تا زمانی که تجاوزات اسرائیل علیه ملت فلسطین ادامه داشته باشد، این جنبش شلیک موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی را متوقف نخواهد کرد.