گروه بین‌‌الملل - میت رامنی، کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پل رایان را به عنوان معاون خود انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، میت رامنی دیروز پل رایان که یک سناتور از ایالت ویسکانسین است را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرد. همزمان با آغاز تور تبلیغاتی میت رامنی با نام «طرح رامنی برای ایجاد قشر متوسط مرفه‌تر» به چهار ایالت آمریکا، وی پل رایان را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرد.

پل رایان که یک جمهوری‌خواه سرشناس است هفت دوره در کنگره آمریکا سناتور بوده است.

کاهش ۷درصدی محبوبیت رامنی

براساس یک نظرسنجی ملی که به تازگی انجام شده است، محبوبیت میت رامنی در حال کاهش است. اکثر آمریکایی‌ها براین باورند که او حامی ثروتمندان است و به نظر می‌رسد تعداد افرادی که معتقدند شرایط اقتصادی با انتخاب رامنی به عنوان ریاست‌جمهوری بهتر نمی‌شود، اندکی افزایش یافته است. اما این نظرسنجی که توسط سی‌ان‌ان انجام شده است نشان می‌دهد حمایت طرفداران رامنی از او افزایش یافته است. با این وجود درمجموع اوباما در این نظرسنجی ۷ درصد از رامنی پیش است. ۵۲ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که به انتخاب مجدد اوباما رای خواهند داد و ۴۵ درصد گفته‌اند که رامنی را به عنوان رییس‌جمهوری انتخاب خواهند کرد. کیتینگ هولاند رییس بخش نظرسنجی سی‌ان‌ان می‌گوید: «این نظرسنجی نشان می‌دهد اوباما ۵۳ درصد از آرای رای‌دهندگان مستقل را به خود اختصاص داده‌است و رامنی ۴۲ درصد. اوباما درمیان زنان ۹ درصد و درمیان مردان شش درصد بیش از رامنی رای دارد.»اما خبر خوش برای رامنی این که چهار ماه پس از خاتمه رقابت درمیان نامزدهای جمهوری‌خواه، ۵۶ درصد از رای دهندگان به او می‌گویند به شدت از وی حمایت می‌کنند که این رقم نسبت به ۴۷ درصد ماه مه افزایش یافته است.

همچنین اوباما از حمایت شدید شصت و یک درصد از رای‌دهندگان برخوردار است.در شرایطی که میزان محبوبیت رامنی تقریبا ثابت مانده است( ۴۷ درصد در حال حاضر در مقایسه با ۴۸ درصد در ماه ژوئیه)، میزان نامحبوب بودن او از ۴۲ درصد ماه گذشته به ۴۸ درصد در ماه جاری افزایش یافته است. اما میزان محبوبیت و نامحبوب بودن اوباما که در حال حاضر به ترتیب ۵۶ درصد و ۴۲ درصد است، نسبت به ماه ژوئیه تغییر چندانی نداشته است. این نظرسنجی همچنین نشان داده تصویر رامنی در میان رای‌دهندگان مستقل خدشه‌دار شده است. در ماه مه تنها ۴۰ درصد از آنان نظر نامساعدی به رامنی داشتند، اما اکنون ۵۲ درصد از رای‌دهندگان مستقل درباره او نظر منفی دارند.