گروه بین‌الملل- روز سه‌شنبه قیمت نفت کمتر از ۶۹‌دلار در هر بشکه باقی ماند زیرا سرمایه‌گذاران دربرابر خوش‌بینی به بهبود اقتصاد جهانی به نگرانی درباره ضعف تقاضا برای نفت اهمیت دادند. در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک بهای نفت خام برای تحویل در ماه اکتبر به ۸۴/۶۸‌دلار در هر بشکه رسید. در پایان معاملات روز دوشنبه ارزش قراردادها با ۴۳‌سنت کاهش در رقم ۸۶/۶۸‌دلار ثابت شد. تابستان امسال قیمت نفت بین ۶۵ و ۷۵‌دلار نوسان داشته است زیرا میزان ذخایر نفت افزایش یافت و سرمایه‌گذاران کاهش هزینه مصرف‌کنندگان را بررسی می‌کردند. اکنون میزان ذخایر نفت آمریکا بیشتر از ماه مه است و تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت در فصل پاییز کاهش یابد.

سرمایه‌گذاران در انتظار انتشار آمار عرضه موسسه نفت آمریکا و اداره اطلاعات انرژی آمریکا بودند تا نشانه‌ای از روند مصرف به دست آورند. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند میزان ذخایر ۰/۳‌میلیون بشکه کاهش یافته باشد.

در دیگر معاملات بورس نیویورک قیمت بنزین برای تحویل در ماه اکتبر به ۷۴/۱‌دلار در هر گالن رسید. نفت کوره ۷۴/۱‌دلار در هر گالن معامله شد و قیمت گاز طبیعی به ۴۳/۳‌دلار در هر ۱۰۰۰ پای مکعب رسید. در لندن نفت خام برنت ۰۰/۶۷‌دلار در هر بشکه معامله شد.