گروه بین‌الملل- سرمایه‌گذاران نتایجی را که می‌خواستند از طرف موسسه مالی گلدمن ساکس دریافت کردند، اما واکنش بازار سهام افزایشی ناچیز بود. روز سه‌شنبه آمار متفاوت اقتصادی به سرمایه‌گذاران یادآوری کرد شرکت‌های تجاری هنوز با چالش روبه‌رو هستند و این امر موجب شد بازار سهام در تمام طول این روز در نوسان باشد. شاخص‌ها به دلیل تعدادی گزارش درآمدی خوب افزایش یافتند درحالی که اوراق قرضه به دلیل خبر مبنی‌بر افزایش تورم دچارسقوط شدند.

سرمایه‌گذاران خشنود شدند از این که درآمدهای فصل دوم موسسه مالی گلدمن ساکس به لطف افزایش فراوان در تجارت و پذیره‌نویسی از پیش‌بینی تحلیل‌گران پیشی گرفت.

به‌رغم آن که سود شرکت جانسون اند جانسون ۵/۳‌درصد کاهش یافت، این شرکت نتایج بهتر از حد انتظاری را ثبت کرد. حتی باوجود گزارش‌های درآمدی قوی نشانه‌ها درباره اقتصاد متفاوت بود. فروش خرده‌فروشی در ماه ژوئن بزرگ‌ترین افزایش خود را طی ۵ ماه گذشته ثبت کرد؛ اما اکثر این افزایش به دلیل جهش در قیمت بنزین بود. قیمت بنزین از اواسط ماه ژوئن درمیان نگرانی‌های فزاینده درمورد تقاضا برای انرژی به شدت کاهش داشته است، بنابراین افزایش ارقام فروش ممکن است ادامه‌پذیر نباشد.

شاخص میانگین صنعتی داوجونز ۸۱/۲۷ واحد یا ۳/۰‌درصد افزایش یافت و به ۴۹/۸۳۵۹ واحد رسید. شاخص استاندارد اند پورز ۵۰۰، ۷۹/۴ واحد یا ۴/۰‌درصد رشد کرد و به ۸۴/۹۰۵ واحد رسید. شاخص نسدک کامپوزیت با ۵۲/۶ واحد یا ۴/۰‌درصد افزایش به ۷۳/۱۷۹۹ واحد رسید.

ارزش سهام موسسه مالی گلدمن ساکس ۲۲ سنت افزایش یافت و به ۶۶/۱۴۹دلار رسید.

در دیگر معاملات، شاخص راسل ۲۰۰۰ که مربوط به شرکت‌های کوچک‌تر است ۲۱/۳ واحد یا ۷/۰‌درصد رشد کرد و به ۵۲/۴۹۶ واحد رسید. در معاملات بورس نیویورک درازای هر سهمی که سقوط کرد، بیش دو سهم افزایش یافت و حجم کل معاملات به ۲/۴‌میلیارد سهم رسید. روز چهارشنبه بورس‌های آسیا برای دومین روز افزایش یافتند.

زیربنای این افزایش گزارش‌های درآمدی بهتر از حد انتظار در آمریکا و این خوش‌بینی بود که اقتصاد آسیا درحال بهبود است. توجه سرمایه‌گذاران به گزارش‌های درآمدی آمریکا جلب شده است تا از اوضاع اقتصادی بزرگ‌ترین اقتصاد جهان اطلاع کسب کنند.

شاخص میانگین نیکی ۲۲۵ ژاپن ۴۴/۷ واحد یا ۱/۰‌درصد افزایش یافت و به ۲۵/۹۲۶۹ واحد رسید. شاخص هنگ‌سنگ هنگ‌کنگ با ۸۵/۳۳۲ واحد یا ۹/۱‌درصد افزایش به ۵۸/۱۸۲۱۸ واحد رسید و شاخص کاسپی کره جنوبی ۶/۲‌درصد رشد کرد. شاخص اصلی استرالیا ۵/۱‌درصد، شاخص شانگهای چین ۴/۱‌درصد و شاخص سنسکس هند ۳/۱‌درصد افزایش یافت.