ایسنا - باراک اوباما، رییس‌جمهوری منتخب آمریکا تعدادی دیگر از اعضای کابینه‌اش را معرفی کرد.

در بیانیه دفتر اوباما آمده است: رییس‌جمهوری از تام داشل، رییس سابق سنا خواسته است به عنوان وزیر بهداشت و خدمات درمانی هدایت تلاش‌ها برای خاتمه دادن به مشکلات جدی بهداشتی و درمانی کشور را برعهده بگیرد. در این بیانیه آمده است: بسیار خرسندم که این اعضای جدید را در تیم خود خواهیم داشت، من در ماه‌های آتی که بر روی تقویت اقتصاد کار می‌کنیم و با بزرگ‌ترین چالش‌ها روبه‌رو هستیم، به تجربه وسیع این افراد اتکا می‌کنم.

دیوید اکسلراد، به عنوان مشاور ارشد رییس‌جمهوری، لیزا براون به عنوان رییس دفتر، گرگ کریگ به عنوان مشاور کاخ سفید و کریست لو به عنوان منشی دعوت شده‌اند. اکسلراد، که مشاور سیاسی چندین سیاستمدار برجسته حزب دموکرات بوده است، نقشی اساسی در انتخاب اوباما ایفا کرده است.

کریگ و براون نیز در کابینه بیل کلینتون، رییس‌جمهوری اسبق آمریکا به ترتیب به عنوان مشاور ویژه و مشاور معاون رییس‌جمهوری حضور داشته‌اند.

کریست لو نیز که هم‌کلاسی اوباما در دانشگاه‌ هاروارد بوده است، در چهار سال گذشته در منصب‌های مختلف برای وی کار کرده و در حال حاضر مدیر اجرایی طرح انتقالی اوباما است.

رسانه‌های آمریکا همچنین نمایندگان دیگری را برای تصدی‌گری پست‌های کاخ سفید پیش‌بینی کرده‌اند. از جمله جیمز اشتاینبرگ، معاون مشاور امنیت ملی در کابینه کلینتون که در حال حاضر وظیفه ریاست گروه امنیت ملی تیم انتقالی اوباما را برعهده دارد.

شبکه خبری سی.ان.ان نیز به نقل از منابع مختلف گزارش داد که اوباما احتمالا جانت ناپولیتانو، دموکرات ۵۰‌ساله را برای تصدی اداره امنیت داخلی در نظر گرفته است. این وزارتخانه پس از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ تشکیل شده است.