ارزش شاخص سهام در بورس‌‌های دبی و ابوظبی با آغاز فعالیت در صبح یکشنبه نسبت به روز گذشته کاهش زیادی داشت‌.

کاهش ارزش سهام در بورس‌‌های دبی و ابوظبی اواسط هفته گذشته شروع شده و سهامداران را متحمل زیان فراوانی کرده است‌. به گزارش ایرنا، ارزش سهام در بورس دبی با ۰۸/‌۶۵ کاهش نسبت به روز گذشته به چهار هزار و ۱۵/ ۸۹۱ واحد رسید.

شاخص در بورس ابوظبی نیز در آغاز فعالیت در صبح دیروز به چهار هزار و ۴۳/۴۵۵ واحد رسید که نسبت به روز گذشته ۷۴/۹۱ واحد کاهش نشان می‌‌دهد. در بازار مالی امارات بر خلاف بورس اوراق بهادار، ارزش ارز‌‌های خارجی دارای ثبات بیشتری است‌. هر دلار آمریکا صبح دیروز ۶۷۳۱/۳ درهم معامله شد که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است. همچنین هر یورو ۴۰۸۶/ ۵ درهم و هر ین ژاپن ۰۳۳۴/ ۰ درهم معامله شد. هر بشکه نفت خام دبی ۱۱۲ دلار و ۴۳ سنت معامله شد که نسبت به روز گذشته تغییر نداشت. نفت خام غرب تگزاس در بازار امارات هر بشکه ۱۱۹ دلار و ۵ سنت و هر بشکه نفت برنت دریای شمال ۱۱۷دلار و ۷ سنت معامله شد که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته‌اند.

شاخص سهام بورس کویت افزایش یافت

شاخص سهام در بورس اوراق بهادار کویت در پایان معاملات روز یکشنبه، ۳۲ و ۶‌دهم واحد افزایش یافت.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از بازار سهام این کشور، با این میزان افزایش، شاخص کل سهام بورس کویت، امروز به ۱۴‌هزار و ۶۲۰‌واحد رسید.

در بازار سهام بورس اوراق بهادار کویت، امروز، ۱۴۶‌میلیون سهم به ارزش ۹۸‌میلیون دینار برابر با ۳۶۷‌میلیون دلار آمریکا در چهار هزار و ۹۶۶ مورد معامله بین خریداران و فروشندگان دادوستد شد.