مهر- رسانه‌ها از مهلت ۴۸ ساعته گروه هشت مارس(حزب‌ا... و متحدان آن) به فواد سینیوره برای تشکیل دولت وحدت ملی و برگزاری نشست سه جانبه برخی سران این گروه برای بررسی موضوع تشکیل دولت وحدت ملی خبر دادند. پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المنار به نقل از منابع آگاه نوشت: در نشست سه جانبه نبیه بری، علی حسن خلیل معاون سیاسی بری و حسین خلیل معاون سیاسی دبیرکل حزب‌ا... لبنان، گزینه‌های مختلف فرا روی موافقان تشکیل دولت وحدت ملی درباره تشکیل این دولت بررسی شد.در این نشست که عصر روز پنجشنبه برگزار شد، جنبش‌های امل و حزب‌ا... موافقت کردند که با هر گونه ساختار دولتی و وزارتی که میشل عون را آزرده خاطر می‌کند، مخالفت کنند.در همین راستا روزنامه السفیر چاپ لبنان نیز نوشت: رهبران موافقان تشکیل دولت وحدت ملی در نشست‌های بسیاری تصمیم گرفتند برای تشکیل دولت وحدت ملی پیش از ورود به مرحله جدید، ۴۸ ساعت به فواد سینیوره مهلت دهند.

روزنامه النهار نیز به نقل از محافل نزدیک به سینیوره نوشت: سینیوره قصد ندارد مادامی که مامور به تشکیل دولت وحدت ملی است، از ناتوانی خویش برای تشکیل دولت عذرخواهی کند.

این روزنامه همچنین پیش‌بینی کرد که فرستاده قطر برای مشارکت در بررسی راه‌های خروج از بحران تشکیل دولت وحدت ملی وارد بیروت شود.با گذشت بیش از چند هفته از انتخاب رییس جمهوری لبنان، فواد سینیوره نخست وزیر مامور تشکیل دولت وحدت ملی همچنان در حال رایزنی با گروه‌های لبنانی برای تشکیل دولت خود است.