گروه بین‌الملل- هرمن کین، کاندیدای جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نسبت به تمامی اتهامات وارد شده به وی واکنش نشان داد.

طی یک هفته گذشته وی با چهار اتهام جنسی مواجه شد که در پاسخ، تمامی این اتهامات را تکذیب کرده است. به گزارش یورو نیوز، هرمن کین در یک نشست خبری گفت: «البته من حاضرم که با انجام یک تست، دروغ بودن این اتهامات را آشکار کنم. دوم اینکه من معتقدم که شخصیت و صداقت یک کاندیدای ریاست جمهوری باید با حقایق موجود در مورد وی مشخص شود، نه با اتهام.»

تاکنون چهار زن آمریکایی این سیاستمدار ۶۳ ساله را به سوءرفتار جنسی متهم کرده‌اند. شارون بی‌لک، چهارمین و تنها زنی است که ضمن متهم کردن کین به آزار جنسی به طور علنی درباره اتهامات صحبت کرده است. کارن کراوشار نیز از دیگر مدعیانی است وی را به آزار جنسی متهم کرده است.

همچنین کین از سوی دو زن دیگر متهم به پیشنهاد برای برقراری رابطه نامشروع در دهه ۹۰ شده است. هرمن کین در آن هنگام ریاست سازمان ملی رستوران‌ها را در آمریکا به عهده داشت. این دو زن وی را متهم کرده‌اند که برای ساکت کردن آنها، با پرداخت پول از انتشار این اخبار جلوگیری کرده است. هویت این دو زن هنوز فاش نشده است.