در لیبی حمام خون به راه می‌اندازم

گروه بین‌الملل- سیف‌الاسلام قذافی در تازه‌ترین پیام خود انقلابیون لیبی را به راه انداختن حمام خون تهدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی مفکره الاسلام، سیف‌الاسلام قذافی پسر معمر قذافی، رهبر مخلوع لیبی در دومین پیام خود عنوان داشت: ما برای پدرم و معتصم قذافی، برادرم مراسم عزا برگزار نمی‌کنیم تا زمانی که ماموریت‌مان به پایان رسد به وظیفه خود عمل می‌کنیم حتی اگر ۵۰ سال به طول انجامد. وی در ادامه افزود: من به خانواده خود اطمینان می‌دهم همه‌ چیز بر وفق مراد است من هیچ‌‌گاه از وصیت‌نامه پدرم تا زمانی که زنده بود تعدی نکردم و اکنون نیز به پدرم خیانت نمی‌کنم.

سیف‌الاسلام همچنین عنوان داشت: من در این زمان تاریخی می‌خواهم پایان اوضاع کشور را مشخص کنم، برخی فکر می‌کنند همه‌ چیز تمام شده است اما در واقع شروع شده است.

وی در ادامه افزود: من همواره به دفاع از لیبی و انتقام از خائنین اعتقاد داشتم، آنچه که اتفاق افتاده مرا وادار می‌سازد تا روز این افراد را به شب و زندگیشان را به جهنم تبدیل کنم و مرگ را در برابر آنها ظاهر سازم.

سیف‌الاسلام همچنین عنوان داشت: از تمام کسانی که در درد از دست دادن خانواده‌ام با من شریک هستند و به مقاومت ادامه می‌دهند، می‌خواهم تا نه برای برگرداندن تاج و تخت بلکه برای بازپس‌گیری لیبی و شرافت خود تلاش کنند.

وی در ادامه افزود: شما آتش گشودید، پس باید نتیجه آن را تحمل کنید، خون ریختید پس باید حمام خون راه بیفتد، ما به هیچ‌ کس رحم نخواهیم کرد. ناتو نمی‌تواند از شما در خانه‌هایتان و محل کارتان حمایت کند.

سیف‌الاسلام همچنین تاکید کرد: معمر قذافی ما را از تخریب چاه‌های نفت بر حذر می‌داشت و می‌گفت نباید فرودگاه را بمباران کنیم. اما الآن چه کسی است که ما را از این کار بر حذر دارد. آنها را می‌سوزانیم تا مادرم لبخند رضایت بزند و عایشه خوشحال شود.

وی در ادامه افزود: آنها (انقلابیون) شجاع نیستند و معتصم آنها را شناخته بود. من پسر پدرم هستم، من فرزند لیبی هستم.