ارتش اسرائیل گفت: «۴۰ پرتاب از خاک لبنان شناسایی شد که برخی از آنها رهگیری شدند. بقیه در مناطق باز سقوط کردند.» «روری چالاندز» گزارشگر الجزیره که از قدس شرقی اشغالی گزارش می‌داد، گفت: «اینها تعداد زیادی موشک و پهپاد بود که یکی از بزرگ‌ترین رگبارهای موشکی-پهپادی تاکنون در غزه است.» ارتش اسرائیل با بیان اینکه «هیچ آسیبی گزارش نشده است»، افزود که پیش‌تر دو پهپاد مملو از مواد منفجره حزب‌الله را که اواخر روز جمعه از لبنان وارد خاک اسرائیل شده بودند، رهگیری کرده بود. حزب‌الله و نیروهای اسرائیلی از زمان آغاز جنگ غزه در ۷اکتبر تقریبا روزانه در حال تبادل آتش در سراسر مرز بوده‌اند. حزب‌الله گفته است که پس از آتش‌بس در غزه حملات خود را به اسرائیل متوقف خواهد کرد. درحالی‌که حملات تلافی‌جویانه عمدتا به مناطق مرزی محدود شده‌، اما فراوانی و شدت آنها باعث ایجاد ترس از درگیری گسترده‌تر شده است. «علی هاشم» گزارشگر دیگر الجزیره هم در گزارشی از صور در جنوب لبنان گفت که شرایط منطقه‌ای کنونی پرتاب‌های حزب‌الله را قابل توجه می‌کند؛ اما مکان آن نیز مهم است.

او گفت: «اصابت این راکت‌ها به جولان در این رویارویی چیزی عادی نبوده است.» هاشم گفت که این نشان می‌دهد که «چگونه الگوهای درگیری در این رویارویی به‌شدت در حال تغییر است»، آن هم با حملاتی که به‌طور فزاینده به غیرنظامیان و همچنین اهداف نظامی صدمه می‌زند؛ درحالی‌که بیش از ۶۰غیرنظامی لبنانی در مقایسه با چندین غیرنظامی در طرف اسرائیلی کشته شدند. به گزارش هاشم، با افزایش تنش‌ها، اسرائیل روز شنبه (۲۵فروردین‌ماه) حداقل پنج حمله هوایی در جنوب شرقی لبنان، منطقه‌ای که یکی از پایگاه‌های حزب‌الله است، انجام داد. نیروی هوایی رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم یک «مجموعه نظامی» مهم حزب‌الله را هدف قرار دادند.

آخرین حمله حزب‌الله در حالی صورت می‌گیرد که جهان در تلافی حمله هوایی به کنسولگری ایران در سوریه که منجر به کشته شدن هفت تن از نیروهای مسلح آن از جمله دو ژنرال مسوول عملیات لبنان و سوریه شد، حمله ایران به اسرائیل را پیش‌بینی می‌کند. ارتش اسرائیل اعلام کرده که برای حمله ایران آماده است. یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل گفت که اسرائیل آماده دفاع از خود در زمین و هوا، با همکاری نزدیک با «شرکایمان» یعنی ایالات متحده است. هاشم گفت: «وضعیت دقیقه به دقیقه تشدید می‌شود و همه در حال پیش‌بینی این مساله هستند که گام بعدی چه خواهد بود.» «آدام لوسنت» و «رینا باسیست» هم در گزارشی در المانیتور نوشتند، درحالی‌که منطقه منتظر پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه در اول آوریل است، حزب‌الله روز جمعه بیش از ۵۰موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد. دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: شامگاه جمعه چندین راکت از لبنان به سمت اسرائیل شلیک شد که اکثر راکت‌ها رهگیری شدند. او گفت که آنهایی که سرنگون نشدند در فضاهای باز سقوط کردند و تلفات جانی نداشتند.

شبکه خبری العربیه گزارش داد که حزب‌الله یک پایگاه نظامی اسرائیل در بلندی‌های جولان را بمباران کرد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، یوآو گالانت وزیر جنگ و روسای سازمان‌های امنیتی اسرائیل عصر روز جمعه در مقر وزارت جنگ در تل‌آویو برای گفت‌وگوی سه ساعته دیدار کردند و وضعیت امنیتی را با توجه به تهدیدات ایران ارزیابی کردند. یک منبع امنیتی ارشد اسرائیلی پس از نشست ارزیابی به وای‌نت گفت که «نیازی به وحشت نیست. اگر ایران حمله کند، زمان کافی برای آماده‌سازی و رهگیری (چه موشک یا پهپاد) وجود دارد.» این منبع ناشناس افزود: «همکاری حداکثری با آمریکایی‌ها و سایر عناصر وجود دارد. ما در بالاترین سطح آمادگی هستیم.» گالانت روز جمعه با ژنرال مایکل کوریلا، رئیس فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) برای گفت‌وگو درباره وضعیت ملاقات کرد. یک مقام دفاعی آمریکا هم به المانیتور گفت که دارایی‌های نظامی آمریکا در حال انتقال به منطقه است. این مقام گفت: «ما در حال انتقال دارایی‌های اضافی به منطقه برای تقویت تلاش‌های بازدارندگی منطقه‌ای و افزایش حفاظت نیرو از نیروهای آمریکایی هستیم.»