کارزار انتخاباتی ترامپ در نوادا متمرکز بر حملات حزب جمهوری‌خواه علیه بایدن بود. آنها قصد دارند تا بایدن را حامی شورش‌ها و بی‌نظمی و هرج‌ومرج نشان دهند. تیم مورتاف، به عنوان سخنگو در اظهاراتی بیان کرد: «شما به جای اینکه به هزاران نفر در شورش‌ها بپیوندید، به کازینوها بروید و قمار کنید یا کسب و کارهای کوچک را به نشانه اعتراض آتش بزنید، اینجا در کمال صلح‌طلبی نشسته‌اید و به سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا گوش می‌دهید.»

در این برنامه انتخاباتی مردم بدون رعایت فاصله اجتماعی، نزدیک به یکدیگر نشسته بودند. با این حال مورتاف گفت که مردم پیش از ورود به سالن تب‌هایشان سنجیده شد و آنگاه ماسک‌های خود را برداشتند. روندا لیوینگ‌استون از حامیان ترامپ که در این برنامه حضور پیدا کرده بود، گفت: «من فکر می‌کنم که اینجا تا حدی ایمن است و به همین خاطر با اینکه ماسک دارم، در اینجا نپوشیده‌ام.»

این در حالی است که بایدن بارها ترامپ را به خاطر برگزاری چنین برنامه‌هایی نکوهش کرده است. ایالات‌متحده آمریکا در میزان تلفات ناشی از ویروس کرونا در صدر کشورهای جهان قرار دارد. تاکنون افزون بر ۱۹۴ هزار نفر در این کشور به دلیل ویروس کرونا فوت کرده‌اند. این در حالی است که ترامپ ویروس کرونا را بی‌اهمیت تلقی کرده و آشکارا به توصیه‌های مقامات بهداشتی بی‌توجه بوده است. او بسیار کم پیش آمده است در اجتماعات از ماسک استفاده کند.

دونالد ترامپ در این برنامه همچنین از تمایل خود برای سه دوره‌ای شدن ریاست‌جمهوری‌اش سخن گفت و تصریح کرد: «به خاطر نحوه رفتاری که با ما شد من لیاقتش را دارم.» او افزود: «۵۲ روز دیگر قرار است ما در نوادا پیروز شویم و قرار است برنده چهار سال ریاست‌جمهوری دیگر در کاخ سفید شویم.» وی خاطرنشان کرد: «و بعد از آن مذاکره خواهیم کرد، درست است؟ چون احتمالا به سبب چگونگی رفتاری که با ما شد لیاقت یک چهار سال دیگر را بعد از آن دوره داریم!» ترامپ چند بار گفته خواستار حضور در ریاست‌جمهوری برای بیش از دو دوره است که این صحبت زنگ خطر را برای منتقدانی که تمایل او به نقض محدودیت‌های قانون اساسی را جدی می‌گیرند، به صدا در آورده است. او ماه گذشته میلادی هم صحبت‌های مشابهی در تجمعی در اوشکوش ویسکانسین مطرح کرد و گفت: «ما قرار است برنده یک دوره چهار ساله دیگر هم بشویم و بعد از آن هم به‌دنبال چهار سال دیگر خواهیم بود زیرا آنها از کمپین من جاسوسی کردند. ما باید یک چهار سال را باز هم تکرار کنیم!»

با این حال ترامپ ادعا می‌کند که در صحبتش درخصوص رسیدن به ریاست‌جمهوری برای بیش از دو دوره‌ای که قانون اساسی آمریکا مجاز کرده، شوخی می‌کند.