شبکه عربی سبأ نت: در پی حمله جنگنده‌های متجاوز سعودی به زندانی در استان حدیده یمن دست‌کم ۶۰ تن کشته و ۳۸ تن دیگر زخمی شدند. منابع محلی در یمن اعلام کردند که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی در این حمله که در نخستین ساعات صبح روز یکشنبه، صورت گرفت، زندانی در شهر «الزیدیه» در استان الحدیده یمن را هدف گرفتند و براساس آمار اولیه در پی آن دست‌کم۶۰ تن از زندانیان کشته و ۳۸ تن زخمی شدند.

همچنین ساختمان این زندان منهدم شد. منابع اعلام کردند که نیروهای امدادرسان نزدیک به ۶۰ جسد را از زیر آوار بیرون کشیدند و ده‌ها تن دیگر از زخمی‌ها در حال دریافت کمک امدادی هستند. همچنین مرکز بهداشت یمن با صدور فراخوانی کمک فوری برای نجات مجروحان این جنایت را خواستار شدند. به گفته منابع آگاه در زمان حملات عربستان به این زندان که هدف چهار حمله پیاپی قرار گرفت ۱۳۰ زندانی در این زندان بودند.

این حمله جنگنده‌های متجاوز سعودی در حالی صورت گرفت که ائتلاف عربی اخیرا حمله‌ای خونبار به صنعا انجام داد و در پی آن صدها تن کشته و زخمی شدند و تیم تحقیقاتی وابسته به این ائتلاف اعلام کرد که حمله براساس اطلاعات نادرست از سوی مرکز هماهنگی عملیات ارتش یمن صورت گرفته است و تقصیر این حمله را به گردن دولت مستعفی یمن انداخت.