گروه خودرو: درحالی‌که بسیاری از کارشناسان معتقدند با حضور خودروسازان بزرگ در ایران، شرکت‌های چینی باید برای رقابت با آنها از قیمت محصولات خود بکاهند، مسوولان مدیران خودرو (شرکت تولیدکننده محصولات چری در ایران) از ارائه درخواست به شورای رقابت برای افزایش قیمت خودروهای خود می‌گویند.

مسوولان مدیران خودرو که در حاشیه مراسم کلیدسپاری دو خودرو ام وی ام ۳۱۵ جدید به بازیکنان برتر استقلال و پرسپولیس صحبت می‌کردند، افزایش هزینه‌های تولید را دلیل اصلی درخواست افزایش قیمت محصولات خود عنوان کردند.

به گفته آنها، عواملی مانند تورم عمومی و افزایش دستمزد، سبب بالا رفتن هزینه‌های تولید شده و از همین رو «مدیران خودرو» خواهان افزایش ۱۵ درصدی قیمت محصولات خود است. مسوولان این شرکت در ادامه خبر از تولید و عرضه دو محصول جدید در بازار ایران طی سال‌جاری نیز دادند، به نحوی که یکی از این خودروها قیمتی زیر ۳۰ میلیون تومان خواهد داشت و دیگری نیز در محدوده قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد. به گفته آنها، از سال آینده یکی از این محصولات جدید سهم ۳۰ درصدی در تولیدات شرکت مدیران خودرو خواهد داشت و برای خودرو دیگر نیز سهم ۱۵ درصدی پیش‌بینی شده است. مدیران‌خودرویی‌ها همچنین تاکید کردند که ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو طی سال‌جاری توسط این شرکت تولید خواهد شد.