ایکوپرس: طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، غلامرضا رزازی به سمت مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو دیزل انتخاب شد. عباس ملکی تهرانی قائم‌مقام ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به سابقه طولانی فعالیت صنعتی مدیران عامل جدید و سابق ایران‌خودرو دیزل افزود: در سال‌های اخیر، فضای اقتصاد کلان، بحران‌های جدی به صنعت خودروسازی تجاری تحمیل کرد که از حوزه توان این بخش خارج بود، اما یونسیان و رزازی برای خروج از بحران تلاش بسیار کردند.

قائم‌مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، ایران‌خودرو دیزل را قدیمی‌ترین سازنده و صاحب برند در خودروهای تجاری در ایران نام برد و اظهار امیدواری کرد، این شرکت به جایگاه شایسته خود برگردد. وی ضمن فرا خواندن همه مدیران برای تلاش در جهت اعتلا و توفیقات شرکت در توسعه محصول اظهار امیدواری کرد، سال ۹۴ نقطه عطف ایران‌خودرو دیزل برای خروج از بحران و کسب جایگاه شایسته برند آن باشد. غلامرضا رزازی مدیرعامل جدید ایران‌خودرو دیزل اظهار کرد: امیدواریم با همت و تلاش همکاران ایران خودرو دیزل این شرکت به جایگاه مناسب خود دست پیدا کند.

وی که در یک سال و نیم اخیر قائم مقام مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل بوده، از برنامه سنگین تولید سال آینده سخن گفت و از کارکنان خواست در اجرای این برنامه جدی و کوشا باشند.