ایکوپرس: با تشکیل ستاد امداد نوروزی در شرکت ایساکو، طرح خدمات‌رسانی نوروزی ایران خودرو از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ توسط تیم ایساکو و امداد خودرو ایران در سراسر کشور اجرایی خواهد شد. علی نمکین، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: در طرح امداد نوروزی امسال ۵۵۰ نمایندگی و ۳۱۲ فروشگاه مجاز در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان محصولات ایران خودرو خواهند بود که با هشت هزار و ۵۰۰ روز/ نمایندگی کشیک، به میزان ۱۵ درصد رشد در حوزه نمایندگی‌های ارائه‌دهنده خدمات و به میزان ۲۸ درصد رشد در تعداد فروشگاه‌های کشیک، سطح دسترسی مشتریان را نسبت به سال گذشته افزایش داده‌ایم.

نمکین افزود: نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز، کشیک خود را، از ۲۸ اسفندماه آغاز خواهند کرد و تا ۱۵ فروردین به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تحولاتی که در ارائه خدمات گارانتی شرکت ایساکو و نمایندگی‌های مجاز صورت گرفته طرح امداد نوروزی سال ۹۴ با موفقیت بیش از پیش مواجه شود و رضایت‌مندی هر چه بیشتر مشتریان محترم محصولات ایران خودرو را به‌دنبال داشته باشد.

مدیرعامل ایساکو خاطرنشان کرد:‌ شبکه خدمات و امداد خودرو، به‌طور محسوس و نامحسوس بر کیفیت خدمات نمایندگی‌های طرح امداد نوروزی نظارت خواهند داشت و به هموطنان نیز توصیه کرد در ایام نوروز حتما خدمات خود را از نمایندگی‌های مجاز و اکیپ‌های امدادی شناخته شده دریافت کنند.