شاتا: در ۴ ماهه امسال، ۳۲۷ هزار و ۶۷۲ دستگاه انواع خودرو تولید شد که این رقم در مقایسه با ۴ ماهه نخست سال ۹۲ رشد ۷/۷۵ درصدی را نشان می‌دهد. در چهارماهه امسال تولید خودروهای سواری با رشدی معادل ۲/۷۵ درصدی نسبت به چهارماهه نخست سال گذشته به تعداد ۲۷۹ هزار و ۷۳۹ دستگاه رسیده است. در ادامه این گزارش در باره تولید انواع خودروهای سواری در ۴ ماهه نخست امسال آمده است: «پراید نسیم و صبا» ۶۱ هزار و ۱۳۶دستگاه؛ «پژو ۴۰۵ »به تعداد ۳۱ هزار و ۷۵۴ دستگاه؛ «پژو پارس» به تعداد ۳۶ هزار و ۸۶۸ دستگاه؛ «MVM» به تعداد ۱۲ هزار و ۱۴دستگاه؛ «سمند» ۳۰ هزار و ۸۶۵ دستگاه؛ «تندر۹۰» به تعداد ۱۴ هزار و ۳۹۴ دستگاه و «تیبا» به تعداد ۲۲ هزار و۴۳۷ دستگاه تولید شده است.

همچنین در این مدت تولید سایر خودروهای سواری؛ «پژو ۲۰۶» به تعداد ۲۷ هزار و ۱۴۵ دستگاه؛ «پراید نسیم و صبای دوگانه سوز» به تعداد ۱۷هزار و۵۵۵دستگاه؛ «رانا» به تعداد ۱۰هزار و۶۳۴ دستگاه؛ «محصولات رنو» به تعداد ۹ هزار و ۱۴۲ دستگاه و «مگان» ۱۹دستگاه تولید شده است.

در این گزارش آمده است: در ۴ ماهه نخست امسال وانت ۴۴هزار و۷۱۴ دستگاه، کامیون ۳ هزارو ۱۳۶ دستگاه، اتوبوس ۶۳ دستگاه و مینی بوس ۲۰ دستگاه تولید شد.