ایکوپرس- مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: تولید ۶۰۰ هزار دستگاه خودروی سواری و وانت یکی از برنامه‌ها و اهداف این شرکت در سال جدید است. هاشم یکه‌زارع خودروساز شدن ایران‌خودرو در مدت چهار سال را از مهم‌ترین برنامه‌های خود برای ایران‌خودرو عنوان و اظهار کرد: در مسیر خودروساز شدن هر دو سال یک بار باید محصول جدید با برند داخلی عرضه کنیم.

وی ادامه داد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریت جهادی تمام تلاش خود را برای افزایش بهره‌وری و بهبود وضعیت به‌کار خواهیم بست.

یکه‌زارع بر تولید انبوه موتور ملی «ای.اف.۷» با هدف صادرات تاکید کرد و گفت: تا سال ۹۴ بالغ بر ۳۰ درصد تولیدات ایران‌خودرو به بازار جهانی صادر خواهد شد و تحقق این امر نشان‌دهنده برنامه‌ریزی هوشمندانه در کیفیت و خدمات پس از فروش است.

وی افزود: در کنار تولید، از خدمات پس از فروش و رضایت مشتری نباید غافل شد؛ چراکه بدون مشتری رضایت‌مند، محصول ما به فروش نمی‌رسد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، دستیابی به فناوری‌های جدید و الگوی دیگران قرار گرفتن را عامل موفقیت دانست و از کارکنان خواست در تولید محصولات به‌گونه‌ای عمل کنند که گویی خودرو را برای استفاده خانواده خود می‌سازند.