گروه خودرو- مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان دیروز به جمع خبرنگاران آمد تا از برنامه این شرکت برای نوروز امسال بگوید. علیرضا برنجی با تشریح جزئیات امداد نوروزی این شرکت، تاکید کرد:هدف ما این است که بتوانیم زمان امداد سال گذشته را که 25 دقیقه بود، در نوروز امسال هم حفظ کنیم. وی در مورد انتقاد خودروسازان از برخی شرکت‌های امداد خودرویی اظهار کرد: در سال 89 هیات وزیران مصوبه‌ای را صادر کرد که بر اساس آن، صدور مجوز، رسیدگی به شکایت و لغو پروانه امدادرسانی در داخل شهرها از طریق شهرداری انجام می‌شود و این کار در جاده‌ها با مجوز سازمان راهداری صورت می‌گیرد. وی صدور مجوز برای شرکت‌های خصوصی امدادرسان را عاملی برای کاهش کار امداد ایران خودرو و سایپا عنوان کرد و گفت: امدادرسانی برخی شرکت‌های امداد خودرویی سریع‌تر از ایران خودرو و سایپا انجام می‌شود؛ زیرا 95 درصد امداد آنها از طریق نیروهای بومی صورت می‌گیرد. برنجی در ادامه با بیان اینکه در طرح نوروزی
امداد خودرو رفاه ۱۸۲ایستگاه ثابت و ۱۱۷۴ ناوگان امدادی به متقاضیان امدادرسانی خواهند کرد، تصریح کرد: ۷۲ دستگاه تجهیزات امدادی در طرح امداد نوروزی امسال در نظر گرفته شده و در تمام محورهای ورودی و خروجی تهران طرح ویژه‌ای را اجرا خواهیم کرد. وی در مورد تعرفه ارائه خدمات به مشتریان نیز گفت: در جلسه‌ای با اتحادیه تعمیرگاه‌های تهران قرار شد از تعرفه این اتحادیه برای ارائه خدمات استفاده کنیم و علاوه‌بر آن، مبلغی نیز بابت ایاب و ذهاب در نظر گرفته شود.
مدیرعامل امداد خودرو رفاه با اشاره به اینکه سال آینده در داخل شهرها نیز برای ساماندهی امداد اقدام خواهیم کرد، گفت: امدادرسانی به خودروهای ویژه معلولان و جانبازان نیز توسط امداد خودروی رفاه در حال پیگیری است.