ایکوپرس- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی حکمی، محسن ناقدی برادران را به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل در حوزه تولید منصوب کرد. با حکم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محسن ناقدی، قائم‌مقام مدیرعامل در حوزه تولید شد. هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در آیین معارفه قائم‌مقام جدید تولید، با تاکید بر پیگیری برنامه‌های گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: در سال‌های اخیر سایه مسائل و مشکلات تولید بر خودروسازان از جمله ایران خودرو سنگینی کرده، درحالی‌که مباحث مهم‌تری مانند کیفیت و رضایت مشتری نیز وجود دارد که باید دنبال شوند.

وی از قائم‌مقام جدید خود در حوزه تولید خواست تا با استفاده از ابزارها و پتانسیل‌های موجود، تولید در گروه صنعتی ایران خودرو را روی ریل ثبات و رونق قرار دهد تا مجموعه مدیریتی بتواند با آرامش خاطر به انجام سایر امور توسعه‌ای بپردازد.

همچنین قائم‌مقام جدید مدیرعامل ایران خودرو در حوزه تولید نیز در آیین معارفه خود اظهار کرد: امروز باید قدردان آنانی باشیم که نام نیک ایران خودرو را تا کنون با همکاری صادقانه، ماندگار نگه داشته و آن را به امانت به ما سپرده‌اند. انتظار ایشان بسط نگرش همدلی و همیاری در سطوح مختلف به‌ویژه لایه‌های اثرگذار و نیروهای موثر است.