خبرگزاری مهر- مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده گفت: تاکنون ۲۸۵‌هزار خودروی فرسوده از رده خارج شده که در مقابل، ۲۵۰‌هزار خودروی جدید جایگزین آنها خواهد شد.

مهدی داداشی با بیان این مطلب، افزود: از شمار۲۵۰‌هزار خودرویی که قرار است جایگزین شود، تاکنون۲۱۰‌هزار خودرو تحویل متقاضیان داده شده و بنابراظهار شرکت‌های خودروساز مشکلی در زمینه تحویل خودروهای جدید وجود ندارد. وی خاطرنشان کرد: ۱۸۰هزار نفر نیز در جدیدترین مرحله جایگزینی فراخوان می‌شوند که اطلاعات آنها و شرایط مربوطه در سایت www.farsoode.ir موجود است.

وی همچنین با بیان اینکه مهلت متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده در سال ۸۵ روز گذشته به پایان رسیده است یادآور شد: متقاضیان سال ۸۵ که در اولویت خودروسازان قرار دارند و پرونده اعتباری آنها به تایید بانک رسیده است، باید در مهلت مقرر به مراکز اعلام شده مراجعه کنند در غیر این صورت تقاضای آنها باطل شده و انصراف تلقی می شود.

مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده تاکید کرد: بانک‌ها و خودروسازان آمادگی کامل خود را اعلام کرده‌اند و متقاضیان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم همکاری با شماره‌های ۸۸۵۳۵۵۵۵ و ۸۸۵۳۶۶۶۶ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.