به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون فنی طرح کارت هوشمند سوخت گفت: سهمیه بنزین خودروها و تاکسی‌های دوگانه سوز، تا اطلاع بعدی همان سهمیه قبلی خواهد بود. احمد تولایی درباره میزان سهمیه بنزین خودروهای سرویس مدارس نیز افزود: سهمیه ویژه‌ای برای سرویس مدارس در نظر گرفته شده است و برای بسیاری از آنها کارت جدید نیزصادر شده است.

تولایی گفت: باقی مانده عملیات ساماندهی سرویس مدارس، ‌در قالب طرح ساماندهی آژانس‌ها، مسافرکش‌ها، خودروهای آموزشگاه‌های رانندگی و وانت بارها در دست اجرا است و راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی نیز با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی گفت: در این چارچوب راهنمایی و رانندگی، برای صدور کارت جدید سوخت، نام‌نویسی می‌کند و پس از اعلام فهرست مشخصات آنها به مرکز رایانه‌ای هوشمند سوخت،‌ در کمترین زمان و تا ۲۴ ساعت برای آنها کارت سوخت جدید صادر و به راهنمایی و رانندگی تحویل می‌شود.

معاون فنی طرح کارت هوشمند سوخت افزود: تاکنون برای ۴۰۰هزار خودروی متعلق به ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله سرویس مدارس، آژانس‌ها،‌ وانت‌ها و ‌خودروهای اموزشگاه‌های رانندگی، کارت سوخت جدید با سهمیه افزایش یافته صادر شده است.