خبرگزاری موج- به زودی خوردوی سواری بنز E۲۸۰ در تاپ خودرو تولید و روانه بازار کشور می‌شود.

علی جعفری، مدیرعامل تاپ خودرو، در گفت‌وگو با موج، با اعلام این خبر افزود: تولید بنز سواری از سال گذشته در شرکت تاپ خودرو آغاز شده است. وی اظهار داشت: سال گذشته حدود ۱۰۰ دستگاه بنز سواری E۳۵۰ و E۲۰۰ در مجموعه تاپ خودرو تولید و به بازار عرضه شد.جعفری برنامه سال جاری تاپ خودرو را تولید ۷۰۰ دستگاه خودروی سواری بنز دانست که روند افزایشی تولید همراه با عرضه مدل‌های روز، از مهمترین برنامه‌های امسال این شرکت خواهد بود.

مدیرعامل تاپ خودرو در خصوص قیمت گذاری محصولات بنز و رنج قیمتی این محصولات در کشور، تصریح کرد: ما بسته به نوع آپشن‌های تولیدی، رنج قیمت محصولات سواری بنز را آزاد گذاشته‌ایم تا برای مشتریان جای انتخاب بیشتری فراهم باشد.

وی ارزان‌ترین خودروی سواری بنز، تولید تاپ خودرو ای۲۰۰ را ۶۰۰‌میلیون ریال اعلام کرد.

جعفری میزان تقاضای بازار برای خودروهای سواری بنز را به دلیل رقابت قیمت محصولات داخلی با خودروهای وارداتی، خوب توصیف کرد و تاکید کرد: ما با توجه به درخواست بازار، نسبت به تولید و عرضه محصولات بنز اقدام می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه «آیا مساله تحریم‌های بانکی در روند تولید و حضور بنز در ایران تاثیری داشته است؟» گفت: در خصوص مساله تحریم بانکی باید بگویم که فقط شرایط بازرگانی برای گشایش اعتبارها و پرداخت‌ها کمی‌سخت شده است.