مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا از تولید نیسان گازوئیل سوز در سایپا و عرضه آن به بازار در آینده بسیار نزدیک خبر داد. احمد قلعه‌بانی، با اعلام این مطلب افزود: نیسان به عنوان نخستین خودرو دیزلی حدود یک ماه پیش تولید شده است که تولید انبوه آن بعد از اخذ مجوز شماره‌گذاری از مراکز قانونی آغاز خواهد شد. وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه ۸۰۰ دستگاه خودرو تولیدی در سایپا بصورت دوگانه سوز تولید می‌شود که معادل ۵۰‌درصد میزان تولید مجموعه خودروسازی سایپا است.

مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا تصریح کرد: ظرف چهار ماه آینده ۸۵ تا ۹۰‌درصد خودروهای تولید سایپا به صورت دوگانه سوز به بازار عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: تولید خودرو اس ۸۱ به مراحل نهایی نزدیک شده وبه‌زودی رونمایی می‌شود و در سال آینده نیز به بازار عرضه خواهد شد. قلعه‌بانی در خصوص تاثیر تحریم اظهار داشت: مهمترین تولیدات سایپا پراید ونیسان وانت است که ۹۸‌درصد قطعات آن توسط قطعه‌سازان داخلی تولید می‌شود البته مواد اولیه هم از تولید‌کنندگان به راحتی خریداری می‌شود. وی در پایان حرکت خودروسازی کشور را رو به جلو خواند و برضرورت بهره‌گیری از توانمندی استعدادهای داخلی تاکید کرد.