ایسنا- بازار خودرو هم اکنون با توجه به سهمیه‌بندی بنزین و مشخص نبودن وضعیت توزیع بنزین آزاد در رکود به سر می‌برد، البته قیمت برخی خودروهای پرمصرف در بازار با روند نزولی روبه‌رو شده است. قیمت خودروهای وارداتی به دلیل شرط پیش پرداخت هزینه خروج یک خودرو فرسوده با افزایش یک میلیون تومانی مواجه شده است.

در بازار خودرو همچنین، پژو ۲۰۶ با توجه به تغییر موتور تیپ۲ و کم مصرف بودنش افزایش یافته و به قیمت ۱۲میلیون و ۳۵۰هزار تومان رسیده است.

اما در این میان قیمت خودروهایی مانند پراید و زانتیا به دلیل عرضه بیشتر از تقاضا تا حدودی کاهش یافته است، به گونه‌ای که زانتیا با کاهش یک‌میلیون تومانی به قیمت ۲۵میلیون و۸۰۰هزار تومان معامله می‌شود و پراید نیز با کاهش ۵۰هزار تومانی هفت‌میلیون و ۱۰۰هزار تومان معامله می‌شود.

سمند و و پژو ۴۰۵ نیز که موتورهای پرمصرف دارند، با کاهش تدریجی قیمت مواجه شده‌اند و با قیمت‌های ۱۲میلیون و ۲۵۰ و ۱۲میلیون و ۳۵۰هزار تومان معامله می‌شوند که به ترتیب نسبت به هفته گذشته ۲۰۰ و ۱۰۰هزار تومان کاهش قیمت داشته‌اند.

در این میان قیمت خودروهای گازسوز همچنان بالاست و پراید گاز سوز هشت‌میلیون و۵۰۰ و سمند گاز سوز ۱۴میلیون و ۱۰۰هزار تومان معامله می‌شوند.