گروه خودرو- بانوان مسافربر تنها سرگردانان طرح ساماندهی مسافربران شخصی هستند آنها که تاکنون به صورت آزاد و بدون آنکه زیر نظر ارگانی باشند، اقدام به مسافربری می‌کردند، پس از انجام طرح ساماندهی مسافربران شخصی در اختلاف‌نظر بین سازمان تاکسیرانی کشور و سازمان تاکسیرانی تهران بلاتکلیف مانده‌اند و هنوز نمی‌دانند که آیا طرح ساماندهی مسافربران شخصی شامل آنها می‌شود یا خیر؟ در مرحله اول طرح ساماندهی مسافربران شخصی یک‌هزار و ۴۰۲مسافربر و در مرحله دوم ۳۷۷ مسافربر خانم در طرح ساماندهی مسافربران شخصی شرکت کرده‌اند که به گفته صادقی مجد، رییس سازمان تاکسیرانی کشور کارت سوخت این افراد آماده تحویل است و متقاضیان می‌توانند کارت سوخت خود را پس از انجام مراحل اداری یعنی نصب برچسب و رنگ‌آمیزی خودرو دریافت کنند.

برخلاف گفته صادقی مجد، رییس سازمان تاکسیرانی کشور، صفری، مشاور سازمان تاکسیرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما می‌گوید: هنوز دستورالعملی در خصوص قرار گرفتن بانوان در طرح ساماندهی مسافربران شخصی از سوی سازمان تاکسیرانی کشور به ما ابلاغ نشده و پس از ابلاغ دستورالعمل، مراحل قانونی ورود بانوان به طرح ساماندهی مسافربران شخصی انجام خواهد شد. ضامنی، مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کشور نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص عدم ابلاغ دستورالعمل به سازمان تاکسیرانی در خصوص پذیرش بانوان در طرح مسافربران شخصی اظهار داشت: چندی پیش جلسه‌ای در وزارت کشور با حضور تیموری، رییس سازمان تاکسیرانی تهران، هاشمی، معاون عمرانی وزارت کشور و قربانی، معاون شهردار تهران برگزار شد و در این جلسه سازمان تاکسیرانی کشور مسوولان را در خصوص حضور بلامانع بودن حضور بانوان در طرح ساماندهی مسافربران شخصی توجیه و این مشکل برطرف شد. وی در ادامه تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی تهران و شورای شهر براساس عرف جامعه تصمیماتی در این خصوص گرفتند که هیچ منع قانونی در این خصوص وجود ندارد.

ضامنی در خصوص واگذاری تاکسی‌های «ون» به بانوان اظهار داشت: در خصوص واگذاری تاکسی‌های «ون» به بانوان مشکلاتی به وجود آمده بود که در‌حال‌حاضر این مشکلات برطرف شد و ما آماده تحویل تاکسی‌های «ون» به بانوان متقاضی هستیم.